Roleren Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Her er Pcen: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...DF-410FD42FC1AD Skal ha 1 gb grafikkminne, uansett hva. Og RAID 0, med 2 eller 3 harddisker tenkte på 3x320. Det som dere synes mangler tar dere med. Hva synes dere? hva burde jeg forandre på, hvis noen som veit om noe jeg har på listen som finnes billigere, så si ifra!! Tusen takk Endret 24. februar 2008 av Roleren Lenke til kommentar
kzn Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 handlevognen din vises ikke for oss. ta et screenshot eller kopier og lim Lenke til kommentar
Roleren Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 handlevognen din vises ikke for oss. ta et screenshot eller kopier og lim Fiksa nå Lenke til kommentar
kzn Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Fungerer ikke her.. den linken din fungerer kun for din pc, da handlevognen er lagret lokalt på pcen vha cookies.. Lenke til kommentar
Roleren Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Fungerer ikke her.. den linken din fungerer kun for din pc, da handlevognen er lagret lokalt på pcen vha cookies.. Funker det nå ? Lagde bruker og delte url til siden jeg kom til. Lenke til kommentar
kzn Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Nå fungerer det.. Jeg ville muligens satset på en større strømforsyning, om du har tenkt å kjøre SLI Lenke til kommentar
snoxkato Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 hoved kortet ditt støtter ikke sli da. selv om du ikke har skrevet noe om sli da. kjør msi sinn overklokka 9600 med 1gb minne, ser rimlig ut den da. Lenke til kommentar
Roleren Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Har du et kort du kan vise meg som støtter sli ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå