Mr.SS Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Her er jeg under valgets kval: Sony Walkman Mp3: http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=6&g1=16&...ntall=#tilbehør eller Sony Minidisc MZ-N505 S: http://www.myspaceworld.com/default.db2?id=3165 Så vidt jeg ser det er det omtrent hipp som happ her , men walkman'en er litt billigere (150,-) og den har lysende lcd display og monitor på remot'en? Jeg tror begge har gruppe funksjon eller? Blir glad vis noen gidder å svare litt fort her! Takk. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Kjøp foralldel minidiscen. får jo 380 :o min. inn på en 80min disk. den har jo opptak som er like raskt som vanlige cdbrennere. så jeg ser ingen grunn til at du ikke skal kjøpe dette enestående produktet. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Kjøp foralldel minidiscen. får jo 380 :o min. inn på en 80min disk. den har jo opptak som er like raskt som vanlige cdbrennere. så jeg ser ingen grunn til at du ikke skal kjøpe dette enestående produktet. Ikke bruk ATRAC-4, da blir jo musikk kvaliteten såå ubrukelig.. Men jeg ville valgt minidisken Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 noen flere? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hadde nok gått for mp3 spillern. Får jo plass til mange ganger mer musikk på CD enn på minidisken. Den eneste praktiske fordelen med minidisk er størrelsen på spilleren. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 jeg hadde minidisc'en og bytta den ut med en mp3 cd walkman.. angrer ikke et sekund. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg ville absolutt ha valgt MD spilleren, den har bedre batteri... Hvorfor skal man ha så mange sanger hvis man ikke rekker å spille dem? Har hatt et par Sony MD (uten mp3), men kan si at det er et kvalitetsprodukt! Men begge er jo fra Sony så... ja... Pga. størrelsen, bruksområde, batterikapasitet, hadde jeg valgt MDen. Btw. en venn av meg har den, og han har iallefall ikke klaget. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Ok det er jo omtrent like gode argumenter for begge. Kan noen komme med litt mere konkrete svar? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Dessuten er det også litt mer lettvint å ha låtene i mp3 format istedet for å måtte konvertere dem til et sært proprietært eget sony-format for å kunne høre på dem på minidisk spilleren. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hvorfor ikke begge? :wink: Lenke til kommentar
unwill Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Mr SS. Hva valgte du til slutt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå