Gå til innhold

Siggpapir laget av oksesperm?

reppysølv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Småkrangle? Du startet et tema med et latterlig spørsmål, som enhver kunne forstå at bare var tull. Deretter går du videre å saboterer en Wikipedia-artikkel, noe du forøvrig klarte å gjøre så amatørmessig som det går an. Deretter nekter du å innse at skipet er sunket, å prøver og ro deg i land, noe som egentlig bare gjør vondt være. Slike idiotiske troll-poster kan vi godt leve uten.

Lenke til kommentar
Småkrangle? Du startet et tema med et latterlig spørsmål, som enhver kunne forstå at bare var tull. Deretter går du videre å saboterer en Wikipedia-artikkel, noe du forøvrig klarte å gjøre så amatørmessig som det går an. Deretter nekter du å innse at skipet er sunket, å prøver og ro deg i land, noe som egentlig bare gjør vondt være. Slike idiotiske troll-poster kan vi godt leve uten.

Før det første, så mente jeg det jeg spurte om. Mange som sa det og jeg var litt skeptisk til det så jeg spurte her på forumet.

For det andre, så skulle jeg bare ha det litt artig og se om noen gikk på det. Hadde selvfølgelig sagt at det var bare jeg som hadde lagt til noe i artikkelen. Kan ikke akkurat si at jeg saboterte en Wikipedia-artikkel om okser. Da det bare var 2 setninger som jeg la til og som var det kun en kort stund.

Og for det tredje^^, så prøver jeg ikke å ro meg til land, prøver å si at det var en spøk og ikke ett forsøk om å vinne en diskusjon om "oksesperm". Så gidd whine :)

Endret av Repuls3d
Lenke til kommentar

WORD!!! Det er å sabotere for wikipedia og skrive inn en spøk er like alvorlig som å drepe spør du meg! *ironi*

Syntes det var morsom spøk spør meg, bare man retter det opp igjen er det ikke noe å lage noe nummer ut av

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

WORD!!! Det er å sabotere for wikipedia og skrive inn en spøk er like alvorlig som å drepe spør du meg! *ironi*

Syntes det var morsom spøk spør meg, bare man retter det opp igjen er det ikke noe å lage noe nummer ut av

Endelig har vi en som har litt humor :) lol :p

Endret av Repuls3d
Lenke til kommentar
Du kødder ikke med Wikipedia-artikler, samma hvor morsomt du mener det er.

Du kaster bort båndbredden og lagringsplassen deres, samtidig som du undergraver troverdigheten deres.

Og du lurer kanskje noen til å tro på noe som er usant.

Rett og slett umorsomt. Glad det ikke var et mer alvorlig tema du køddet med.

hvem bryr seg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...