Gå til innhold

Siggpapir laget av oksesperm?

reppysølv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rolling papers are small sheets, rolls, or leaves of paper which are sold for rolling one's own cigarettes either by hand or with a rolling machine. When rolling a cigarette, one fills the rolling paper with tobacco, shag, marijuana or other herbs. They are most commonly made with wood pulp, hemp, flax, or rice as a base material.

Da vet du det :)

Lenke til kommentar

Trådstarter har rett. Det er store plantasjer, hvor oksene står på rekke og rad og blir "tappet" for sperm dagen lang. Dette helles så i former (tenk kakeformer, bare små rektangler) hvor det tørker i 48 timer. Spermet gir den karakteristiske spermsmaken man kjenner i munnen når man røyker.

Var selv på en slik fabrikk under arbeidsuken, og det var en opplevelse for livet.

Lenke til kommentar
Trådstarter har rett. Det er store plantasjer, hvor oksene står på rekke og rad og blir "tappet" for sperm dagen lang. Dette helles så i former (tenk kakeformer, bare små rektangler) hvor det tørker i 48 timer. Spermet gir den karakteristiske spermsmaken man kjenner i munnen når man røyker.

Var selv på en slik fabrikk under arbeidsuken, og det var en opplevelse for livet.

hahahaha xD

Men tenkte det kunne være sant siden oksesperm brukes til hårprodukter osv..

Endret av Repuls3d
Lenke til kommentar
Skal me sjå. Artikkelen vart redigert to minutt før du posta ditt innlegg, og berre to setningar om oksesekrets bruk i papirproduksjon vart lagt til. Hadde eg vore av den mistenksame sorten kunne eg kome til å tru at du har synke so lågt som å redigere ein Wikipedia-artikkel for å «vinne» ein forumdiskusjon.

Der avslørte du meg ;) lol :p Var ikke for å vinne en diskusjon men mer som en spøk ;)

Endret av Repuls3d
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...