Gå til innhold

Trenger hurtig hjelp. Hvorfor er denne så billig ?

kenny28

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jah, bra denne. Men det er et middelmådig Skjermkort som sitter i den Intel GMA er ikke bra... ;)

Ellers så er den vell en super Laptop, skal også nevne at den er svæært god å skrive på, ihvertfall synes jeg det, definitivt en av de beste å skrive på... :thumbup:

Lenke til kommentar
Det skal være en skriveborderstatter ser dere, så han ønsket 17 tommer skjerm. Skal aldri spilles ett eneste spill på denne PC-en så jeg tror ikke skjermkortet er det største problemet ?

Er det andre dere kan anbefale i denne sjangeren ?

Hva er forskjellen ?

Lenke til kommentar

Meg du spør? Du quoter deg selv der ;p

Den største forskjellen er byggekvaliteten. Lenovo og Apple er kjent for solide maskiner som varer i årevis uten problemer. Med Macbook får du i tillegg muligheten for å kjøre MacOS, noe faren din kanskje ikke vil like hvis han er vant til Windows, men muligheten er nå engang tilstede.

Lenke til kommentar
Meg du spør? Du quoter deg selv der ;p

Den største forskjellen er byggekvaliteten. Lenovo og Apple er kjent for solide maskiner som varer i årevis uten problemer. Med Macbook får du i tillegg muligheten for å kjøre MacOS, noe faren din kanskje ikke vil like hvis han er vant til Windows, men muligheten er nå engang tilstede.

Sorry quoten :)

Han skal inn på nettbank + lese litt vg. Funker dette knirkefritt så er han happy :)

Lenke til kommentar

Dimanche: Jo, du vil nok få litt meir enn 3gb. Det er 4gb minus andre ting som det skal addreserast minne til, som t.d skjermkort.

Så viss han har eit skjermkort og andre ting som det til saman må addresserast 500mb minne til, vil han få 4096mb - 500mb ~ 3,6ghz

Lockbreaker: Kvifor meiner du at det kan vere greit med litt kraft? Han skal jo berre bruke han til internett og kontoroppgåver. Viss eg skulle bruke pcen til noko slikt, så ville eg nesten utelukkande fokusert på evt. nødvendige funksjonar og på byggekvalitet.

Lenke til kommentar

Du har sagt to gonger at du bør ha det, men du vil ikkje begrunne det?

At vista kan bruke mange GB i enkelte oppgåver, det kan godt vere, men 1,5gb (sikter til lenovoen) er nok i_alle_tilfelle for ein far som skal sørfe på internett.

Det er jo ikkje noko poeng å kjøpe ein overkill-maskin, viss ein skal tenke litt på pengar her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...