K.Austheim Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Det har seg slik at jeg nå har byttet ut mitt Geforce 2 pro med et Sapphire Radeon 9700 (non-pro). Uansett hvor mye jeg ser så finner jeg ingen plasser jeg kan slå vertical sync på. Får bare opp: "Programinnstilling" eller "alltid av" Vertical sync vil jeg ha på fordi jeg spiller en del cs og hater tearing, noe jeg får når vertical sync er av, da får jeg også automatisk 100fps noe som er en falsk fps anngivning. Det ser ut til at cs velger å ha vertical sync av eller noe slikt?! Siden det finnes bare 2 alternativer i innstillingene til ati. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Last ned "ATI control center" eller hva det nå het. Der kan du bestemme når v-sync skal være av. Lenke til kommentar
Rainman Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 V-sync skal være av når du skal spille cs! .) Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 V-sync skal være av når du skal spille cs! .) fordi? mange liker å ha uten tearing. smaken er som baken! (delt) Lenke til kommentar
Rainman Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 sant det ja.. men jeg liker å ha 100 fps..... jeg har radeon 9700pro og p4 2,4@2,7 og får 60 fps. men det finnes sikkert folksom liker 60 fps :wink: Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 sant det ja.. men jeg liker å ha 100 fps..... jeg har radeon 9700pro og p4 2,4@2,7 og får 60 fps. men det finnes sikkert folksom liker 60 fps :wink: Bare til å sette opp hertzen i spill da..vsync av føles laggete. Lenke til kommentar
nikey Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 mhm, selve spillet føles mye mer flytende når vsync er på, hvis du har satt opp hz på 100 da. musa blir også mye mer presis! Lenke til kommentar
Rainman Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 det er letter sagt en gjort når skjermen ikke støtter mere enn 60 htz.. dessuten synes jeg det funker helt fint med Vsync av, men som sagt: smaken er som baken, delt i to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå