Exxia Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Leter etter dette til min xbox 360 nå men finner ingen. Lurer på om noen her vet om et/eller fler. Det må kunne spilles av begge på samme konsol. (altså split-screen). Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Gears Of War (FPS) Rainbow Six Vegas (FPS) Vegas 2 kommer i Mars engang RPG vet jeg ikke om noen, eneste Fable 2 når det kommer, men det er vel co-op over Live bare etter det jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Coop Fps: Gears of War og Halo 3. Utrolig morsomt i coop! (kan legge til Crackdown også, men det er hakket mer gta-ish og bare online coop.) Two Worlds er vel det eneste rpg't med coop ute til 360'n atm. (ingen aning) Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Arkaninan Warriors er et lite action/rpg-spill med co-op både lokalt og via Live. Koster 800 MSPoints på Arcade. Og for co-op fps har du de som er nevnt, og litt eldre tittler er R6: Vegas I, GRAW I og II. GRAW-spillene er ikke i campaign som de andre, men mere mission-basert co-op. Disse spillene skal du kunne skaffe for en billig penge nå. Og om ikke så lenge (begynnelsen av mars) så kommer Army of Two. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Eternal Sonata har jo en slags multiplayer. Det er bare i kampene men, fortsatt moro. Lenke til kommentar
ninkekun Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Army of Two kommer om 2 uker, og det skal ha ganske kul multiplayer del, men det virker ganske likt Gears. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Flere her som sier at Gears er FPS spill. Det er det jo aldeles ikke. 3PS, Third-person-shooter er det. Men hvis du liker FPS spill, så liker du Gears. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Flere her som sier at Gears er FPS spill. Det er det jo aldeles ikke. 3PS, Third-person-shooter er det. Men hvis du liker FPS spill, så liker du Gears. Bra noen reagerte Jeg gadd ikke si noe på det selv. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Flere her som sier at Gears er FPS spill. Det er det jo aldeles ikke. 3PS, Third-person-shooter er det. Men hvis du liker FPS spill, så liker du Gears. Bra noen reagerte Jeg gadd ikke si noe på det selv. 3rd person, syns det ser ut som man sitter på skuldra til en annen person tragisk spør du meg! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 3rd person, syns det ser ut som man sitter på skuldra til en annen person tragisk spør du meg! Fortsatt tredje person, din karbiss. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Arkaninan Warriors er et lite action/rpg-spill med co-op både lokalt og via Live. Koster 800 MSPoints på Arcade. Og for co-op fps har du de som er nevnt, og litt eldre tittler er R6: Vegas I, GRAW I og II. GRAW-spillene er ikke i campaign som de andre, men mere mission-basert co-op. Disse spillene skal du kunne skaffe for en billig penge nå. Og om ikke så lenge (begynnelsen av mars) så kommer Army of Two. Lalalal lala *host* Flash'd *host* La lalala. Heter spillene bare GRAW? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Gears Of War (FPS)Rainbow Six Vegas (FPS) Vegas 2 kommer i Mars engang RPG vet jeg ikke om noen, eneste Fable 2 når det kommer, men det er vel co-op over Live bare etter det jeg har fått med meg. Nå er jo Gears of War et tredjepersons-spill og ikke FPS! Men Coop er det. Edit: Var LITT sen der ja! Endret 25. februar 2008 av Eriqo Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 er vel noe coop på overlord.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 er vel noe coop på overlord.. Har kommet en splitscreen pakke nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå