golf3 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei jeg har en golf 3 93mod som jeg tenkte å montere LED lys på...er det noe ekstra jeg trenger eller er d bare å plugge i pærene?hvilken type LED pærer må jeg ha?? Lenke til kommentar
kzn Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Er det led-lys i speedometret du mener på? isåfall finnes det masse av det på www.ebay.com Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 En fordel om du nevner hvor på bilen du skal ha disse LED-lysene dine.. Lenke til kommentar
golf3 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 hehe,oki....tenkte å sette LED lys i kjørelysa og langlysa? Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Vil ikke det gå kraftig på bekostning av lyset? Led lys er vel mest brukt på baklykter og ekstralys som ikke skal lyse like kraftig.. Lenke til kommentar
golf3 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Vil ikke det gå kraftig på bekostning av lyset? Led lys er vel mest brukt på baklykter og ekstralys som ikke skal lyse like kraftig.. Er det ikke brukt LED lys istede for Xenon lys i nyere biler da? Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Er det ikke brukt LED lys istede for Xenon lys i nyere biler da? Det kjenner ikke jeg til isåfall.. Har du noen eksempler? Lenke til kommentar
golf3 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 sorry,leste feil da jeg var inne på denne siden http://ledlysbutikken.no/led-lyspaerer-til...pot-c-4_10.html noen plass hvor man kan kjøpe billig xenon ombyggingssett? Lenke til kommentar
fiskesen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 www.dybvik-trading.no enkle monterbare sett, til god pris. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 sorry,leste feil da jeg var inne på denne siden http://ledlysbutikken.no/led-lyspaerer-til...pot-c-4_10.html noen plass hvor man kan kjøpe billig xenon ombyggingssett? Det der var bare små pærerer- ikke beregna for kjørelys/fjernlys Xenon kit kan du få fra 500,- på ebay. Hvilken socket er det snakk om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå