empboy Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei.. Noen der har peiling på kor man får tak i sportseksos til Mercedes E230 W124?? Har funnet en fra Remus og en fra Sebring...men synes kanskje de er litt kjedelige...(2 runde endestykker) har mer lyst på en diger rund eller oval...kom gjerne med tips og ideer Mvh Emp.boy Lenke til kommentar
Waco Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Sportseksos ? Hva mener du med sportseksos ? Større dimensjon på eksosanlegget ditt eller ? Formuler spm ditt så kan vi sikkert hjelpe.. svendsen eksos har et godt rykte om du vil ha et nytt eksosanlegg ivertfall.. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Sportseksos ? Hva mener du med sportseksos ? Større dimensjon på eksosanlegget ditt eller ? Formuler spm ditt så kan vi sikkert hjelpe.. svendsen eksos har et godt rykte om du vil ha et nytt eksosanlegg ivertfall.. Det er da ikke så vanskelig å skjønne hva han mener med sportseksos? Lenke til kommentar
empboy Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) det jeg mener med sportseksos er utbytting av bakre eksospotte fra original til en der gir bedre og djupere lyd eks 3"-4" utblåsing....evt hele eksos systemet...slik som Remus og Sebring lager bakrepotter til de fleste bilmodeller...har bare lyst på noe annet og mere kult enn den typen de har til bilen min EDIT: noen der vet kor jeg får tak i Remus-eksos??? Endret 18. mars 2008 av empboy Lenke til kommentar
empboy Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 det jeg mener med sportseksos er utbytting av bakre eksospotte fra original til en der gir bedre og djupere lyd eks 3"-4" utblåsing....evt hele eksos systemet...slik som Remus og Sebring lager bakrepotter til de fleste bilmodeller...har bare lyst på noe annet og mere kult enn den typen de har til bilen min EDIT: noen der vet kor jeg får tak i Remus-eksos??? Lenke til kommentar
Waco Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 det jeg mener med sportseksos er utbytting av bakre eksospotte fra original til en der gir bedre og djupere lyd eks 3"-4" utblåsing....evt hele eksos systemet...slik som Remus og Sebring lager bakrepotter til de fleste bilmodeller...har bare lyst på noe annet og mere kult enn den typen de har til bilen min EDIT: noen der vet kor jeg får tak i Remus-eksos??? simco har til w124 230E Lenke til kommentar
Panther79 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 grei måte og lage seg ett billige gromlyd i bilen fjerne lydpotten bak. og erstatter det med ett rustfritt stålrør og ett Fint!!! endrerør.- skal jeg love deg/dere at det blir feit gromlyd i bilen. jeg har gjort det med min merce 260e og kjenner flere som har gjort det. billig er det også. Lenke til kommentar
empboy Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 grei måte og lage seg ett billige gromlyd i bilen fjerne lydpotten bak. og erstatter det med ett rustfritt stålrør og ett Fint!!! endrerør.- skal jeg love deg/dere at det blir feit gromlyd i bilen. jeg har gjort det med min merce 260e og kjenner flere som har gjort det. billig er det også. Ja det hørtes jo greit ut...men kossen blir det til Eu-kontrollen da??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå