Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sportseksos til Mercedes w124

empboy

Anbefalte innlegg

Hei..

Noen der har peiling på kor man får tak i sportseksos til Mercedes E230 W124??

Har funnet en fra Remus og en fra Sebring...men synes kanskje de er litt kjedelige...(2 runde endestykker) har mer lyst på en diger rund eller oval...kom gjerne med tips og ideer

Mvh Emp.boy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det jeg mener med sportseksos er utbytting av bakre eksospotte fra original til en der gir bedre og djupere lyd eks 3"-4" utblåsing....evt hele eksos systemet...slik som Remus og Sebring lager bakrepotter til de fleste bilmodeller...har bare lyst på noe annet og mere kult enn den typen de har til bilen min

EDIT: noen der vet kor jeg får tak i Remus-eksos???

Endret av empboy
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

det jeg mener med sportseksos er utbytting av bakre eksospotte fra original til en der gir bedre og djupere lyd eks 3"-4" utblåsing....evt hele eksos systemet...slik som Remus og Sebring lager bakrepotter til de fleste bilmodeller...har bare lyst på noe annet og mere kult enn den typen de har til bilen min

Lenke til kommentar

simco har til w124 230E

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

grei måte og lage seg ett billige gromlyd i bilen :) fjerne lydpotten bak. og erstatter det med ett rustfritt stålrør og ett Fint!!! endrerør.- skal jeg love deg/dere at det blir feit gromlyd i bilen. :) jeg har gjort det med min merce 260e og kjenner flere som har gjort det. :) billig er det også.

Lenke til kommentar
grei måte og lage seg ett billige gromlyd i bilen :) fjerne lydpotten bak. og erstatter det med ett rustfritt stålrør og ett Fint!!! endrerør.- skal jeg love deg/dere at det blir feit gromlyd i bilen. :) jeg har gjort det med min merce 260e og kjenner flere som har gjort det. :) billig er det også.

Ja det hørtes jo greit ut...men kossen blir det til Eu-kontrollen da???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...