Aleks Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Hey, søkte etter lignendes tråd, men fant ikke noe som passet. Begynner og bli litt lite igjen av den parfymen jeg har nå, har en Lacoste parfyme nå. Får egentlig ingen effekt med den, syns ikke jeg lukter noe anderledes etter og ha hatt den på :/ På tirsdag skal jeg ut og skaffe ny parfyme hadde jeg tenkt, og lurer da selfølgelig på om dere har noen spessielle og anbefale. Er en gutt/mann på 15 år. Takker og bukker for svar Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 D & G Light Blue = Namme mann Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Notert^^ skal ta en titt på den om de har den. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Den nye Diesel-saken som kom for litt siden lukter også ganske bra. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Enkleste er å lukte selv, siden en parfyme ikke nødvendigvis lukter likt på deg og en annen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Hvorfår gjør den ikke det? Merkelige saker... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Fordi den blander seg med kroppens egene luker (svette etc.) og da blir kombinasjonene forskjellig. Er ikke så rart egentlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Hmm.. når du sier det sånn så var det ikke så merkelig nei Et spørsmål, jeg pleier og kombinere deo og parfyme, regner med at det er riktig men skal parfymen på genseren eller rett på kroppen? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg sprayer en liten dæsj på det ene håndleddet (hovedpulsåren), gnir håndleddene sammen og så gnir på halsen. Eller sprayer ut i luften, drøyer et par sekunder og går forsiktig igjenom. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Fikk et tips av min søster (som har peil på sånt^^) om at den røde lacost parfymen visst nok skulle være digg. Edit: men angående det at jeg ikke syns jeg lukta noe spessielt anderledes etter at jeg tok på meg den jeg har nå, er det normalt? Syns det var litt merkelig^^ Endret 24. februar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Ville styrt unna Lacoste, lukter Lacoste på 8/10 av ungdommene jeg går forbi. Og 9/10 bruker alt for mye.. Til editen din: Nesen din har bare blitt vandt til lukten, man skal ikke lukte sin egen parfyme. Endret 24. februar 2008 av Homme Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) du burde kanskje skrive litt om hvordan lukt du liker da, sånn søt eller.... da blir det mye lettere å gi deg hjelp Endret 24. februar 2008 av PortioN Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Hmm.. stemmer nok det ja, er en del som bruker den, men hvertfall i klassen min har jeg fått inntrykk av at de fleste bruker den grønne(som jeg selv bruker nå). Er det mye forskjell på den røde og den grønne? Tror den er grønn hvertfall er ganske sikker. Edit: Angående hvordan lukter jeg liker: Er vel mer fan av de litt mykere luktene, så kanskje litt søtere ja, bare kanskje ikke for søt heller da Litt mannfolk må det jo være^^ Edit2: Okei, det forklarer saken om hvorfår jeg ikke la så mye merke til den Endret 24. februar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Hmm.. stemmer nok det ja, er en del som bruker den, men hvertfall i klassen min har jeg fått inntrykk av at de fleste bruker den grønne(som jeg selv bruker nå). Er det mye forskjell på den røde og den grønne? Tror den er grønn hvertfall er ganske sikker. ja, det er mye forskjell. den røde lukter skikkelig søtt/godteri. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Boss Selection lukter bra får jeg høre Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg har den røde Lacosten, og den lukter rimelig godt, veldig frisk lukt faktisk. Den lukter på en måte ikke sånn "macho"-aktig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Prøvde litt forskjellige i butikken etter anbefaling fra kassadama(var i en parfymebutikk) og endte med at jeg gikk for den røde Lacosten^^ Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg sprayer en liten dæsj på det ene håndleddet (hovedpulsåren), gnir håndleddene sammen og så gnir på halsen. Eller sprayer ut i luften, drøyer et par sekunder og går forsiktig igjenom. "Gå igjennom" er classic Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Hvor mange ganger skal man egentlig gå igjennom liksom? Holder det med engang? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Kommer helt ann på hvilken duft det er snakk om, A*Men og L'Eau D'Issey pour Homme f.eks er temmelig kraftige saker som varer ekstremt lenge. Det kommer også ann på hvilken konsentrasjon du har kjøpt. Eau de Cologne er den svakeste (2-5%), Eau de Toilette er mellom (5-20%), og Eau de Parfum er sterkest (10-30). Generelt sett pleier jeg å ta fuktighetskrem på hver side av halsen, på brystet, og på innersiden av albuene. Venter til det har tørket litt, og sprayer én gang på hvert område. Fuktighetskremen stopper duften fra å forsvinne inn i huden, og områdene er valgt ut i fra hvor mye varme de utgir (Som vil spre lukten bedre). Man kan også ta en liten sprut på håndleddene (Eller samtidig som man spruter på innsiden av albuene), dra en finger over og plassere litt på baksiden av ørene, som også avgir mye varme. Eksperimenter litt. Folk elsker å kommentere hvis du har tatt på for mye. Så man lærer fort. Noen syns kanskje dette er ekstremt for en gutt, men i min mening forsvinner mye av parfymens poeng hvis ingen kan lukte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå