Gå til innhold

Skal kjøpe ny parfyme.

Aleks

Anbefalte innlegg

Hey, søkte etter lignendes tråd, men fant ikke noe som passet.

Begynner og bli litt lite igjen av den parfymen jeg har nå, har en Lacoste parfyme nå. Får egentlig ingen effekt med den, syns ikke jeg lukter noe anderledes etter og ha hatt den på :/

På tirsdag skal jeg ut og skaffe ny parfyme hadde jeg tenkt, og lurer da selfølgelig på om dere har noen spessielle og anbefale. Er en gutt/mann på 15 år.

Takker og bukker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk et tips av min søster (som har peil på sånt^^) om at den røde lacost parfymen visst nok skulle være digg.

Edit: men angående det at jeg ikke syns jeg lukta noe spessielt anderledes etter at jeg tok på meg den jeg har nå, er det normalt? Syns det var litt merkelig^^

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar

Hmm.. stemmer nok det ja, er en del som bruker den, men hvertfall i klassen min har jeg fått inntrykk av at de fleste bruker den grønne(som jeg selv bruker nå). Er det mye forskjell på den røde og den grønne? Tror den er grønn hvertfall :p er ganske sikker.

Edit: Angående hvordan lukter jeg liker: Er vel mer fan av de litt mykere luktene, så kanskje litt søtere ja, bare kanskje ikke for søt heller da :p Litt mannfolk må det jo være^^

Edit2: Okei, det forklarer saken om hvorfår jeg ikke la så mye merke til den :)

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar

Kommer helt ann på hvilken duft det er snakk om, A*Men og L'Eau D'Issey pour Homme f.eks er temmelig kraftige saker som varer ekstremt lenge. Det kommer også ann på hvilken konsentrasjon du har kjøpt. Eau de Cologne er den svakeste (2-5%), Eau de Toilette er mellom (5-20%), og Eau de Parfum er sterkest (10-30).

Generelt sett pleier jeg å ta fuktighetskrem på hver side av halsen, på brystet, og på innersiden av albuene. Venter til det har tørket litt, og sprayer én gang på hvert område. Fuktighetskremen stopper duften fra å forsvinne inn i huden, og områdene er valgt ut i fra hvor mye varme de utgir (Som vil spre lukten bedre). Man kan også ta en liten sprut på håndleddene (Eller samtidig som man spruter på innsiden av albuene), dra en finger over og plassere litt på baksiden av ørene, som også avgir mye varme.

Eksperimenter litt. Folk elsker å kommentere hvis du har tatt på for mye. Så man lærer fort.

Noen syns kanskje dette er ekstremt for en gutt, men i min mening forsvinner mye av parfymens poeng hvis ingen kan lukte den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...