manet44 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Far min hadde skrudd pcen på, for så å gå og se på tv. Når han kom ned til pcen igjen, var det blåskjerm.. Når vi prøvde og restarte pcen, kom det nesten til windows-påloggingen, men med svart skjerm rett før.. Etter en 3-4 sånne starter, kom det opp internal hdd error elns. pc: dell inspiron 6000 os: xp noe jeg kan gjøre, eller har harddisken tatt kvelden? Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 bump! trenger hjelp nå! Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Enten så har et eller annet instalasjon gått på skakke eller så er det disken jeg vil tippe på at disken din har tatt kvelden... prøv og reistaler..eller reparer..hvis det funker så er det prog feil hvis ikke ny disk Lenke til kommentar
substeve Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det hadde vært nyttig med feilmeldingene, både på blåskjermen og på hdd feilen. Å reparere windows pålogging vil si å stille registeret tilbake til et eldre restore point eller tilbake til start (dvs. at programmer installert senere ikke vil hvirke). At skjermen blinket til svart under pålogging er normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå