haakon_93 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei, jeg lurer på dere spiller på elektrisk gitar. JEg spiller: avenged sevenfold (kan det meste) og selfølgelig MetallicA har blitt litt lei og lurte på om noen kunne anbefale noen band som spiller heavy metali og distortion.. takk! Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Metallica, Megadeth er de bandene som er relativt "lette" å spille, etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Mye metallica og en del punk i det ene bandet.. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hva med å spille musikk du selv liker? Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Nå har jeg jo ikke vært i "gamet" altfor lenge, 1 år og 3 måneder, men det går mye i å lære seg Final Fantasy musikk. Både fingerspill og plekter, Nobuo Uematsu er et musikalsk talent. Men det er jo lissom til hjelp hvis du har spilt noen av spille opp gjennom tidene. Så du kan "referere" sangene til noe. Kampmusikken er jo helt rå, prøver å spille de så ofte så mulig: Men vekk fra spill, og til real world musikk: Hos meg så går det veldig mye i hva jeg ser på tv eller plutselig finner på nettet, konsentrerer meg ikke om et band, fisker bare opp forskjellige låter som høres bra ut, Dream Theater har endel tøffe, og gamle gode themes fra tv-show.. Men, men, men, men... Det er ikke noe vits i å holde seg til en enkelt gren, kanskje du rett og slett bare skal prøve deg på Halleluja. Eller "Eric Clapton - Tears In Heaven", mulig at du burde prøve deg på noen "kjente" sanger. Ikke helt el-gitar stil, men en gitar er en gitar. Postgirobygget sine sanger er en sikker vinner. Det kommer godt med hvis du skal ta en liten trall rundt bålet når du er på telttur med gutta, eller ta helt av å spille foran døra til en eller annen tjej. Lønner seg nok sikkert å skaffe seg en akustisk innen da, men er jo greit å ha sangene i bakhodet. Om du prøver å lære deg noe du ikke liker, så er ikke det så veldig lurt heller, dess større ønske du har om å lære deg en spesiel sang,d ess enklere er det, så du må føle at det er noe du har lyst å lære ellers går det dritt. EDIT: Leste bare trådnavnet, men forsatt, det blir bonus med andre sjangere, Dimmu Borgir burde passe perfekt, mye bråk. Endret 25. februar 2008 av victoryseieren Lenke til kommentar
haakon_93 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 ja, jeg har spilt MYE metallica, megadeath, avenged sevenfold og den sjangeren der... men takk for det! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Iron Maiden, Trivium, In Flames etc. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvis du liker å detune er Death utrolig kjekt å spille. Anbefaler spesielt The Philosopher, Lack of Comprehension, Pull the Plug og Crystal Mountain. Soloene er utfordrende, men du lærer utrolig mye av det. Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Dethklok Edit: leif Endret 1. mars 2008 av Thakiti Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Spiller Metallica og alt lett metal jeg finner,lol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå