Konnis Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Syns innleggene er fantastisk tøffe, jeg. Litt av grunnen til at jeg har lyst på en Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har en Epiphone Les Paul Special II m/ EMG 81/85 Pickups, og en ukjent kassegitar kjøpt i utlandet. Forsterkeren jeg bruker er en Marshall MG15MSZW. Jeg har en Epiphone Les Paul Special II m/ EMG 81/85 Pickups, og en ukjent kassegitar kjøpt i utlandet. Forsterkeren jeg bruker er en Marshall MG15MSZW. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hmm... Gitarer: Gibson Les Paul Classic Custom Fender Stratocaster Mexico Fender 1989 Precision Bass Fender Jazz Bass Admira Paloma Acoustic Og en gammel Hagstrøm Forsterker: Øving Hjemme: Roland Cube 30 Øving i lokalet: Marshall MGDFX 100 På Vei om ikke Lenge: Peavey 6505 100 W 4x 12" Effekter: Hosa FSC-502, Marshall Jackhammer, Ibanez Weeping Demon Wah Wah. *Bare for å brife litt mer*: Samlet verdi: Ca: 95 000,- du er 15 i år, og har så mye tafsbart? hvordan har du klart det? Smekker til at ESP LTD EX-400 er addet i samlinga Hvordan jeg har greid det? Stort sett gitarutstyr og data jeg bruker penger på..bassene fikk jeg av far min, kjøpt alle forsterkere og el-gitarer selv og fikk kassegitarene av moren min. Kjøp Martin D16-T som kassegitar, den er fantastisk god, og selv om Martin er et dyrt merke, ligger denne ny på eBay til 600$. Har en venn som har den, og han har i alle fall ALDRI angret;) Njaa. Liker igrunn ikke D16. Hadde en HD-28V på lån en gang, den var god. Problemet med Martin i mine øyne er at de kun blir veldig gode når du kommer opp i priser på 20k+. Du har absolutt et poeng der, men i forhold til mange andre er ikke D16 så ille. Men viss man VIRKELIG liker lyd, har du veldig rett. Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Du har absolutt et poeng der, men i forhold til mange andre er ikke D16 så ille. Men viss man VIRKELIG liker lyd, har du veldig rett. D16 er absolutt god, men til samme pris får man en Ibanez som lett slår den på både spillbarhet og lyd(+ at en Ibanez somregel har preamp/mikrofon medfølgende) Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Gitarer: Ibanez RGT6EX FX, ESP Gus G. Signature, Tilfeldig akkustisk gitar Forsterkere: Marshall TSL601, Roland Cube 30 Effekter: Z. Vexx Fuzz Probe, Digitech Death Metal, Digitech Whammy, Morley Bad Horsie II Wah Kunne ikke vært mer fornøyd! Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Du har absolutt et poeng der, men i forhold til mange andre er ikke D16 så ille. Men viss man VIRKELIG liker lyd, har du veldig rett. D16 er absolutt god, men til samme pris får man en Ibanez som lett slår den på både spillbarhet og lyd(+ at en Ibanez somregel har preamp/mikrofon medfølgende) Ja, du har nok rett Men så er det noe med å ha en Martin og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå