SideburnsKongen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Gitarer: Peavey predator plus Epiphone Goth explorer Forsterkere: Peavey (Husker ikke navnet, er en 6" elns" Marshall Mg 100 dfx 12" (50 w ) Lenke til kommentar
Forfe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Gitarer: Breedlove AD25/SF Plus Hagström Select Ultra Swede Forsterkere: Marshall AS50D (akustisk) Vox AD30VT Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JSHtTF0R Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Gitarer: Fender mexican strat en westone et eller anna dritt og en liten kassegitar jeg fikk når jeg var 4 eller 5 år, haha : p Ellers har faren min en del gitarer og utstyr liggende, hehe Line 6 Pod XT Live Roland JC 120 Lenke til kommentar
ow Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Flying V MiM J-Bass Korg Effektbrett Jimi Hendrix pedal Cube 100-B edit: Glemte å ta med gitaren jeg arva fra bestemor: Ibanez Concord 643 fra rundt om 1974. Endret 19. april 2008 av ow Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Gitarer: Fender Telecaster Deluxe CIJ Squier Stratocaster Norsk-bygd kassegitar av ukjent merke. Amp: Cube 30 Effekter: McCoy RMC3 på lån Vox Wah Boss CS-3 Compressor Kort liste så langt. Neste på lista blir en kassegitar(yamaha, elns), deretter en relativt billig røramp(fender Hotrod Deluxe elns). Lenke til kommentar
toshast Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Gitar: ESP KH-2 NTB Amp: Line 6 TonePort Ux 2 Hadde en Epiphone før Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Gitarer: Fender Stratocaster Epiphone akustisk 3/4str. m. nylonstreng (første gitaren min^^) Forsterker: Roland Cube 30 Annet: Boss ME-50 effektbrett Boss TU-80 Tuner/Metronom Shubb capo Et D'Addario sterngesett til Fender'n som jeg ikke har satt på enda Det er vel det jeg har X-utstyr: Squier Strat Fender 15w forsterker.. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hmm... Gitarer: Gibson Les Paul Classic Custom Fender Stratocaster Mexico Fender 1989 Precision Bass Fender Jazz Bass Admira Paloma Acoustic Og en gammel Hagstrøm Forsterker: Øving Hjemme: Roland Cube 30 Øving i lokalet: Marshall MGDFX 100 På Vei om ikke Lenge: Peavey 6505 100 W 4x 12" Effekter: Hosa FSC-502, Marshall Jackhammer, Ibanez Weeping Demon Wah Wah. *Bare for å brife litt mer*: Samlet verdi: Ca: 95 000,- Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Gitarer: Fender Telecaster Deluxe CIJ Squier Stratocaster Norsk-bygd kassegitar av ukjent merke. Amp: Cube 30 Effekter: McCoy RMC3 på lån Vox Wah Boss CS-3 Compressor Kort liste så langt. Neste på lista blir en kassegitar(yamaha, elns), deretter en relativt billig røramp(fender Hotrod Deluxe elns). Kjøp Martin D16-T som kassegitar, den er fantastisk god, og selv om Martin er et dyrt merke, ligger denne ny på eBay til 600$. Har en venn som har den, og han har i alle fall ALDRI angret;) Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Kjøp Martin D16-T som kassegitar, den er fantastisk god, og selv om Martin er et dyrt merke, ligger denne ny på eBay til 600$. Har en venn som har den, og han har i alle fall ALDRI angret;) Njaa. Liker igrunn ikke D16. Hadde en HD-28V på lån en gang, den var god. Problemet med Martin i mine øyne er at de kun blir veldig gode når du kommer opp i priser på 20k+. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hmm... Gitarer: Gibson Les Paul Classic Custom Fender Stratocaster Mexico Fender 1989 Precision Bass Fender Jazz Bass Admira Paloma Acoustic Og en gammel Hagstrøm Forsterker: Øving Hjemme: Roland Cube 30 Øving i lokalet: Marshall MGDFX 100 På Vei om ikke Lenge: Peavey 6505 100 W 4x 12" Effekter: Hosa FSC-502, Marshall Jackhammer, Ibanez Weeping Demon Wah Wah. *Bare for å brife litt mer*: Samlet verdi: Ca: 95 000,- du er 15 i år, og har så mye tafsbart? hvordan har du klart det? Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 jeg har: Louder strat elgitar (med custom killswitch og snart ny lakk) Crafter et eller annet klassisk gitar og en woodrock 20R forsterker Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Nok en utstyrstråd. OK, mitt utstyr i korte trekk: Elgitarer * Eugen Mary Kay Strat * Eugen Tele Thinline (The Tux) * Fender Silver Anniversary Strat * Fender Custom Shop Albert Collins Telecaster * Fender 90s Thinline * Gibson Les Paul Supreme * Gretsch SSLVO * Custombuilt Andy Summers Tribute Telecaster * Custombuilt Esquire Akustiske gitarer: Ibanez Artist Terada nylonstrenger Basser: Warmoth custom Jazz Bass Status 5-strengs fretless bass Forsterkere: Mesa Nomad 45 Roland Bolt 60 Roland Microcube Effekter: TC. E. Flanger Ibanez Tube Screamer (Analogman mod) Boss Blues Driver BD-2 (Analogman mod) Boss Super Overdrive SD-1 Korg Chorus Pluss noen jeg ikke vet hvor jeg har hen. En Maestro Fuzz og en Wah-wah fra tidlig 70 tall, blant annet. Bilde under. Geir Endret 25. april 2008 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg har: Gitarer: Yamaha el-aukustisk (3665 KR) Epiphone Les Paul (3665 kr) Forsterek: Peavy Bandit 112 - 80 Watts (2350 kr) Lenke til kommentar
Innos Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Gitarer: '94 Orville Les Paul Marshall Rocket Special (strat-kopi som fulgte med i nybegynnerpakke, faktisk veldig god) Morgan strat-kopi Sevilla akustisk Og siden tom waits for alice nevnte bass: Squier Jazz Bass Forsterkere: Vintage '65 Blackface Fender Bassman (AA165 krets) med tilhørende kab Marshall JCM2000 TSL122-kombo med ekstra kab (slik at det blir "stack") Marshall MG15DFX Pedaler: MI Audio Boost N Buff Behringer Instrument/AMP Selector Boss TU-2 tuner HBE Psilocybe phaser Biyang OD-7 Overdrive Biyang FZ-7 Fuzz Biyang DS-7 Distortion Biyang CH-7 Analog Chorus Biyand AD-7 Analog Delay Biyang OTD-100 Tube Distortion Electro-Harmonix English Muff'n Som alle utenom de to siste (de bruker AC) får strøm fra en Godlyke Power-All. Alt er koblet sammen med George L kabler. Les Paulen og Bassmanen Pedal"brettet" Alt utenom TSL'en skal bort, er for dyrt å ha når jeg egentlig ikke trenger det. Les Paulen fordi det rett og slett føles feil å spille på noe annet enn strat. =/ Tenker jeg skal få meg en skikkelig strat og en UX2 til å ta opp med etterhvert. Endret 27. april 2008 av Innos Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Jeg har: Epiphone Goth Explorer gitar, Louder gitar, Digitech Metal Master effektpedal, Roland Microcube, Og en eller annen Peavey dritt forsterker Endret 30. april 2008 av M-Gard Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ibanez S470DXQM Eko gammel stålstrenger ENGL Fireball Magnus Wiig kab med 2 stk 12" Eminence Audio Swamp Thang Spesialsprayet grill av samme mann og pod xt Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Fornøyd med Ibanezen din? :---D Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Floyd rosen har jeg absolutt ingenting å utsette på. Like enkel som den er genial. Går fort å skifte strenger og trenger ikke stemme nye strenger mer enn en gang vanligvis Du kan regelrett voldta floyden uten at det skjer noen ting som helst. Gitaren er i mahogny, derfor ganske lett. Halsen er veldig tynn. Jeg har ikke de minste hendene så strathalsen passer bedre for min del. Alt av elektronikk fungere prikkfritt. Finishen er kul. Topp gitar. Eneste kjipe er innleggene. Resten meget bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå