LarZen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Skjønner meg ikke på slike folk...spiller kun for gear. Det må jo bli utrolig kjedelig. Men det sier vel mere om disse menneskene en om spillet om en tenker godt etter Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Virker som om det er lettere å bli avhengig av gear enn selve spillet. Når jeg raidet MC var det ikke snakk om å hoppe over et raid i tilfelle T2 buksene droppet. Men det var gjerne bare da jeg spilte også, to tre ganger i uka. Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvor mange heroics som må til for å farme dette da? For en virkelig casual som meg, så vil ikke dette være lett tilgjengelig engang.. La meg sitere en moroklump (rogue) i guildet mitt som postet dette på forumet vårt: "Lets hope I can get those 650 badges before the patch comes A bit of math: 22 badges / kara / week 5 badges / daily hc (average I suppose) = 57 badges / week So to get all 650 badges it takes 11 weeks and 4 days. In 11 weeks you could get full s3 gear with 2500 rating. And and the badge rewards are only legs, chest and waist with fists and daggers. But lets suppose I go berserk and solo hc slavepens for them 3 badges 24/7. 3 badges / 2 hour run 22 badges kara / 6 hours / week 168 hours / week 243 + 22 badges / week 2 weeks 3 days for 650 badges. Soo.. anyone up for 400 hours of HC SP?" Kjør på Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Sykt med whining da. Er bare glad til at alle får noenlunde likt gear. Er så sinnssykt lite utfordrerne å rævkjøre blue/green geara folk. Og de gearet får de fra BG. Hadde du hatt fult merciless hadde det ikke vært så vanskelig å ta en i full t5, med tanke på at du tar mye mindre skade pga. resilience. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå