Dev- Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Link. Hehe Akkurat det samme skjedde med SWG som jeg spilte. Jedi ble en stater proffession. Alle Jedi (inkludert meg) så xxx antall timer grinding bli 0 verdt. Det er faktisk ganske tøft å godta. Endret 24. februar 2008 av Dev- Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hårda bud, disse spillene. Dere har min sympati. Virkelig. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Things change, roll with it. Det kommer alltid noe nytt man kan trakte etter. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hai. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...80&start=80 Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Er vel like greit. Raider du for epicsa bør du ikke raide uansett... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Er vel like greit. Raider du for epicsa bør du ikke raide uansett... quoter en guildie; 90% av alle som spiller WoW er utvilsomt skaphomser, som liker å kle opp dukken sin i fine klær. Hele hensikten med dette spillet, eller rettere sagt, belønningen for alt strev og mas er klær og våpen. Dette er gulroten som Blizz vifter foran våre neser. Dessverre betyr dette at vi ikke alltid klarer å skjule våre "sanne ansikter", dvs. grådighet og smålighet. Edit; Er ikke i denne sammenhengen i det heletatt, for guildets dkp-system ble diskutert, men det er meget sant. Endret 24. februar 2008 av Sink Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det fatality skrev der er nøyaktig det samme som å si: Vi raider ikke fordi det er morro, vi raider for å få gear! Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Hvis folk synes det er morro å få gear, så må de da få lov til det. Endret 25. februar 2008 av Darth Kjell Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Men da kan de faen meg innrømme det også. Hver gang jeg ser en person på raider på høyt nivå blir spurt om hva som er gleden med det, er svaret alltid "Spenningen", "Gleden av progresjon" eller lignende noble hensikter, når de alle i realiteten har et skjult behov for å heve seg over alle andre den tiden de _ikke_ gjør noe, og bare står rundt i generisk storby©. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Dette er jo mye det samme som skjedde før BC kom ut. HWL-gear gikk fra å kreve rank til bare en viss honor-mengde, og det var sikkert nok av "ordentlige" rank 14-folk som sutret da også. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvis folk synes det er morro å få gear, så må de da få lov til det. Joda, er jo greit det. Men det er jo ingen som fjerner alle raidinstancene i spillet, eller sier at de ikke får lov til å raide lengre bare fordi det nå blir andre muligheter å skaffe samme gear på. Skjønner ikke helt denne diskusjonen. Om folk får valget mellom heroics og raiding, og velger heroics. Hva skal vi med raiding da? Hvis det er sånn at utfallet av 2.4 blir slik endel guildmasters frykter, viser det jo bare at raiding og alt rundt det ikke er spesielt ettertraktet blandt spillerne. Raidet selv 40mans instancers før TBC kom. Og jeg raidet fordi det var morsomt at vi var så mange og selvfølgelig for å få nye items. Joda, det var stas med nye omgivelser og nye bosser. Men det varer jo bare 1 gang for de fleste, og dermed er det items som gjelder. Det at "alle" sier de raider kun for opplevelsen tror jeg er spill for galleriet. Nekter å tro at opplevelsen alene er god nok grunn til å raide den samme instancen om og om igjen. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) En som ikke raider i det hele tatt får se mye mindre av spillet enn en som raider. Så lenge man ikke står fast på samme boss i mange uker, guildet slacker osv, så er raiding faktisk gøy. Dersom samarbeidet i guildet faktisk funker, og man ser forbedring hver gang, så er ikke de noble hensiktene falske. Epicsene, "respekten" fra andre spillere, og følelsen av at man klarer noe vanskelig, la også til på moroa. Det er helt klart. Dersom man står på stedet hvil, farmer content og diverse members wiper deg gang på gang, noen er halvveis afk og gjør 60% av optimal skade osv., så er det epicsene som frister. Dersom man ikke har så veldig lyst til å spille en dag, så er det epicsene som får deg til å logge på, der er jeg enig. Pre-TBC kunne jeg gjøre MC selv om jeg var exalted med Hydraxian Waterlords. Det å kjempe på damagemeters mot mange andre kamerater(var mange som kunne toppe damagemeters tidligere) i raids som bare gikk fortere og fortere holdt motivasjonen oppe, selv om jeg hadde alt lootet jeg trengte der. Endret 25. februar 2008 av Quicko Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 er nokk for å geare opp folk til WOTLK elns Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Last time I checked wow was a game and not the most important thing in the world. Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har jo en viss forståelse for at folk som har arbeidet hardt for å få godt nok gear til å kverke Vashj/Kael/Archimonde/Illidan blir litt mugne når de nå med 2.4 plutselig blir forbigått av de som har farmet heroics/karazhan. Selv synes jeg som forholdsvis casual at det er supert siden jeg ikke trenger å farme drittsteder som SSC for å kunne utrette noe i BT/MH. Nå kan jeg alternativt heller farme Karazhan, noe som er litt enklere. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Sykt med whining da. Er bare glad til at alle får noenlunde likt gear. Er så sinnssykt lite utfordrerne å rævkjøre blue/green geara folk. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Hvor mange heroics som må til for å farme dette da? For en virkelig casual som meg, så vil ikke dette være lett tilgjengelig engang.. dessuten. Alt blir vel utdatert av første quest reward fra wOTL anyway. Endret 26. februar 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Last time I checked wow was a game and not the most important thing in the world. Slenger meg på den, fin comment fra sia :-) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Du bare viser deg igjen som både moralløs og usympatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå