tradhtare Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Tom McRae er mer sitte å ta det rolig, ikke løpe rundt i snøen for å lage "colafontene". Kanskje generelt sett, men akkurat denne sangen tar av. Og den tar av når fontenen tar av, så sånn sett er den godt gjennomtenkt. Ellers så kunne vi sikkert hatt en bedre sang til, men jeg var trøtt og orka ikke lete etter noe optimalt, da det ikke var et kjempemessig prosjekt. Men men, det var sikkert morro for dere, og jeg skal ikke bashe dere helt her. Men linker du til videoen får du meninger om den også. Positivt som negativt. Moro var det. Og jeg har ikke sagt noe som helst på at du er negativ, det har du all rett til å være. Jeg tåler da kritikk så lenge den er konstruktiv, men da må du tåle at jeg svarer for den kritikken du gir. Bash i vei. Jeg har ikke akkurat tenkt til å bli regissør. Cilje er faktisk et reelt navn Det er Espen Thoresen Hværsaagod-Takkskalduha også. Det er et navn som er noen år gammelt. Cilje er ganske mye eldre. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Kanskje generelt sett, men akkurat denne sangen tar av. Og den tar av når fontenen tar av, så sånn sett er den godt gjennomtenkt. Ellers så kunne vi sikkert hatt en bedre sang til, men jeg var trøtt og orka ikke lete etter noe optimalt, da det ikke var et kjempemessig prosjekt. Det finnes ingen Tom McRae sang som tar av, så greit er det. Rolig sutremusikk hele veien, enten en liker det slik eller ikke. Jeg tåler da kritikk så lenge den er konstruktiv, men da må du tåle at jeg svarer for den kritikken du gir. Jeg har intet problem med at du svarer, synes det er godt du gjør det. Men jeg ønsker ikke å fucke hele greia for deg, da du sikkert satt hjemme og tenkte du skulle dele noe du likte med verden-glad og fornøyd, helt til Skarstad og jeg kommer og eier tråden din. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det var ikke dårlig gjort av jenter, du lærer tydeligvis mer enn å ta oppvasken på kjøkkenet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og ja, det var et slag mot den diskriminerende "av jenter" i overskriften. Ellers var det et fantastisk antiklimaks når mentosen ble droppet, bra at dere sto på videre og redigerte og lastet den opp selv om det ikke ble en verdensrekord. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Men jeg ønsker ikke å fucke hele greia for deg, da du sikkert satt hjemme og tenkte du skulle dele noe du likte med verden-glad og fornøyd, helt til Skarstad og jeg kommer og eier tråden din. Jeg synes da ikke dere eier tråden min bare fordi dere kommer valsende og er misfornøyd med et navn og en video. I så fall har vi to forskjellige definisjoner på å bli eid. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Det var ikke dårlig gjort av jenter, du lærer tydeligvis mer enn å ta oppvasken på kjøkkenet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og ja, det var et slag mot den diskriminerende "av jenter" i overskriften. Ellers var det et fantastisk antiklimaks når mentosen ble droppet, bra at dere sto på videre og redigerte og lastet den opp selv om det ikke ble en verdensrekord. Haha, det var ikke plassert i overskriften på den måten du tok det, men ok. Jeg skrev det for å spille på holdningene til enkelte. Jeg lærer nok mer enn som så, ja. Takk for props. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Nå, du svarer stort sett ikke på andre innlegg enn de jeg kommer med nå, gjør du vel? Uansett. Keep on the "good" work. Før eller siden treffer dere sikkert no bra dere også, men revurder gjerne hvordan dere filmer(sugent) og musikken dere har i bakgrunn(sugent) før du legger ut slikt. Om du vil ha positiv feedback selvfølgelig. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Altså, filmen hadde vært mange ganger bedre hvis dere faktisk fikk til en ordentlig fontene, og droppet alt det andre pisset. Filmen er alt for lang, hvis man ikke kan noe om hverken filming eller redigering burde man holde seg til å bare filme resultatet, men så labert det var så skjønner jeg hvorfor du tok med alt det andre. Problemet er at når folk lager bomber eller raketter av enten mentos og cola eller gjødsel og solsikkeolje så er det selve smellet folk vil se, ikke en 4 minutter lang jævla instruksjonsvideo. Det mest irriterende var at du alltid måtte redigere inn noe tekst, i stedet for å faktisk fortelle hva som skjer med lyd. Ikke det at det er nødvendig å fortelle det, de aller fleste vet at hvis man blander cola og mentos så får man en rakett/fontene. Og den musikken... den gjorde meg søvning. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Nå, du svarer stort sett ikke på andre innlegg enn de jeg kommer med nå, gjør du vel? Uansett. Keep on the "good" work. Før eller siden treffer dere sikkert no bra dere også, men revurder gjerne hvordan dere filmer(sugent) og musikken dere har i bakgrunn(sugent) før du legger ut slikt. Om du vil ha positiv feedback selvfølgelig. Gi meg tips til en sang du synes hadde passet da? I og med at det filminga ikke var planlagt over hodet, men veldig spontan, så tok vi det første og beste vi hadde for hånd. Det vil si et kompaktkamera fremfor et mobilkamera. men selvfølgelig ville jeg brukt DVkameraet mitt om jeg hadde hatt mulighet til det. Takk for tilbakemelding anyhows. Altså, filmen hadde vært mange ganger bedre hvis dere faktisk fikk til en ordentlig fontene, og droppet alt det andre pisset. Filmen er alt for lang, hvis man ikke kan noe om hverken filming eller redigering burde man holde seg til å bare filme resultatet, men så labert det var så skjønner jeg hvorfor du tok med alt det andre. Problemet er at når folk lager bomber eller raketter av enten mentos og cola eller gjødsel og solsikkeolje så er det selve smellet folk vil se, ikke en 4 minutter lang jævla instruksjonsvideo. Det mest irriterende var at du alltid måtte redigere inn noe tekst, i stedet for å faktisk fortelle hva som skjer med lyd. Ikke det at det er nødvendig å fortelle det, de aller fleste vet at hvis man blander cola og mentos så får man en rakett/fontene. Og den musikken... den gjorde meg søvning. Takk for konstruktiv tilbakemelding. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Hva med og Kutte i mentosene? Tror du det hjelper? Edit: Glem det, dere knuste de jo. Endret 25. februar 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Gi meg tips til en sang du synes hadde passet da? Noe med litt mer futt, og litt mer oppbygging mot "eksplosjonen" deres ville fungert bedre. Akkurat hva vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 mentos + kullsyreholdig drikke = so 2007. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 mentos + kullsyreholdig drikke = so 2007. Hvis man skal tenke sånn så er jo alt årsbestemt. Teit å følge strømmen, føler med deg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hva med å stikke til CO for å kjøpe humor også? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Andre her er bare misunnelige fordi de ikke har noen videoer på Youtube selv Enig i at det kanskje ble litt langdrygt. Men så ble slutten på en halvmerkelig måte bra allikevel, nettopp fordi det ikke ble noen stor suksess med eksplosjonen. Kanskje litt mye tekst å følge med på. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Tror jentene er knallgode og skrive rapporter av hva som skjer. Feks Fysikk/Naturfag(bio, osv) og denslags der rapporter brukes... Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Andre her er bare misunnelige fordi de ikke har noen videoer på Youtube selv Enig i at det kanskje ble litt langdrygt. Men så ble slutten på en halvmerkelig måte bra allikevel, nettopp fordi det ikke ble noen stor suksess med eksplosjonen. Kanskje litt mye tekst å følge med på. Hehe. Takk. Ja, hvorfor må alt alltid være så jævla perfekt? Det er ikke alltid man får til ting liksom;) Jeg skal ta alt til etterretning på neste video. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Herregud, det her er jo ingenting. JEG har videoer hvor jeg blåser flammer. WAY more 2oo8, lizm. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 At noen faktisk, på et eller annet tidspunkt, har fått det for seg at Silje skulle staves Cilje var i grunn det morsomste med filmen. :> Lenke til kommentar
xersess Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 skjedde jo ingenting, omtrent prøv heller plumbo, aliminiumsfolie, og vatn i ein 1,5l flaske. eller foresten; ikkje prøv det. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Det er fascinerende at om jeg hadde postet denne på et annet tidspunkt enn 2008 så hadde jeg fått helt andre kommentarer. Mennesker er artige dyr. Og xersess: jeg er ikke dum selv om jeg er jente og poster en dårlig video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå