Phoenix8 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei, jeg sitter på en Q6600 og på CoreTemp så viser den bare Core#0 37C mens de andre Core#1 og Core#2 osv er helt blankt, hvor er resten av kjernene blitt av? Har det noe med bios å gjøre?Har XFX 780 SLI HK og hvordan eventuelt aktiverer jeg dem? På forhånd takk Lenke til kommentar
avRack Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har du overklokka ? Hjå meg forsvann dei etter at eg overklokka ein del og CPU fikk litt for lite volt under full load. Du kan prøva å stilla opp volten ein liten smule. Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 nei jeg har ikke overklokka, det var det som var så rart ligger på 1.28v atm bør jeg justere opp da? og evt til hvor mye? alle corene er "enabled" i bios også Lenke til kommentar
avRack Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Prøv med eit anna program då. Everest PC Wizard 2008 Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Everest: Wizard: Wizard: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ser jo unektelig ut som om ditt nye hk ikke støtter quad. (dvs. Bios). Du må da sjekke produktsiden for ditt hk (XFX). Kan også være at disse sensorprogs du absolutt vil bruke ikke støtter hk/chipset(lese av bios). Det er ikke en utility laget spesielt for ditt hk du kan laste ned fra XFX's sin web? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå