Gå til innhold

Et lite spm. angående min PS3.

Tedz

Anbefalte innlegg

Kan jeg få låne denne tråden litt? :) Er lysten på å selge min PS3 60 GB maskin selv. Men jeg har 250 GB i isteden for 60 GB. Så om jeg selger denne med 2 spill og en kontroller, + selvsagt alt som fulgte med fra før av...Mye kunne jeg fått for den?

Vil gjøre dette så jeg kan kjøpe 40 GB PS3en, så ha noen tusenlapper til overs. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
60 gigen. med 2stk håndkontroller. fear,oblivion,gh3 og eye of judgement +cam. tenkte 8000 tusen jeg:)

du får aldri i verden 8000, det er nesten latterlig spør du meg...

mulig du ga ca. 6000 for den når den kom,men..

du kan ikke ta utgangspunkt i hva du ga for den og legge til nypris av spillene.

disse tingene faller i pris..fort.

jeg ville bydd deg 5500-6000 ca.

du har virkelig ikke fulgt med i timen har du...

Det er ikke mulig å få kjøpt 60gb lenger, du får lett 5000-6000kroner for selve konsollen i seg selv! Også kommer spill og slikt i tillegg.

Husk på at det svirrer rykter om 80GB til høsten, og da er helt plutselig ikke 60GB verdt noe særlig lenger. Hadde ikke jeg hatt en 60GB allerede(inne til rep. nå, siden BD-rom'en konka ut), hadde jeg nok kjøpt 40GB, da jeg har en PS2 og har ikke bruk for SD-kortleser. Hvis jeg ikke hadde hatt disse, hadde jeg nok avventa litt, og sett om det kom noe nytt angående 80GB.

Lenke til kommentar

Min 60GB US-maskin har ligget ute på en av de store bruktsidene en rundt en uke nå, men interessen har vært heller laber. Har satt 4500,- som pris med Motorstorm, Resistance og Railfan. Har liten tro på at folk får 6-7000,- for maskinen i seg selv.

Lenke til kommentar
Min 60GB US-maskin har ligget ute på en av de store bruktsidene en rundt en uke nå, men interessen har vært heller laber. Har satt 4500,- som pris med Motorstorm, Resistance og Railfan. Har liten tro på at folk får 6-7000,- for maskinen i seg selv.

Årsaken til at folk kjøper dyre 60gb modeller er hovedsaklig støtten for PS2 spill.

Din US versjon støtter jo ikke europeiske ps2 spill, så hvorfor i allhverden skulle du få 6000 for maskinen i seg selv :)

Lenke til kommentar

Årsaken til at folk kjøper dyre 60gb modeller er hovedsaklig støtten for PS2 spill.

Din US versjon støtter jo ikke europeiske ps2 spill, så hvorfor i allhverden skulle du få 6000 for maskinen i seg selv :)

Sant det, tenker ikke på det selv :blush: Har bare to PS2 spill jeg fikk med maskinen, og de er jo selvfølgelig også NTSC.

Lenke til kommentar

jeg elsker å ha 60gb siden så mange folk tenker sånn "ååå jeg skulle også kjøpt den tidlig" men egentlig så spiller jeg aldri mine ps2 spill og bruker ikke minnekortleseren! men den har litt "riper" og sånt på toppen, tror du de som kjøper på finn/qxl tenker på sånt? for den er veldig pent brukt, men skjønner ikke hvordan det er bare litt drit på toppen :S

Lenke til kommentar

akkurat nå skull jeg ønske jeg ikke hadde 60gb.. klokken er 4 på natta, har brukt 2,5 timer mer enn planlagt på å kjempe meg til en ny Save-crystal i Final fantasy XII.. leggetid!! :p

Til TC47: bare vær ærlig med at boksen har riper, ta noen bilder og legg det med i kommentaren. Så lenge den funker greit så får du nok solgt den for en god slump penger skal du se..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...