Gå til innhold

Et lite spm. angående min PS3.

Tedz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
60 gigen. med 2stk håndkontroller. fear,oblivion,gh3 og eye of judgement +cam. tenkte 8000 tusen jeg:)

det må du jo si da! ;)

du får aldri i verden 8000, det er nesten latterlig spør du meg...

mulig du ga ca. 6000 for den når den kom,men..

du kan ikke ta utgangspunkt i hva du ga for den og legge til nypris av spillene.

disse tingene faller i pris..fort.

jeg ville bydd deg 5500-6000 ca.

du kan jo selfølgelig være tolmodig å vente til det kommer en tilbakestående gutt som har null peiling.

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar

En kompis fikk 9320kr for sin 60GB 2 kontroller og fire spill .

Han kjøpte 40GB og PS2 pluss de spillene han hadde før billigere og koblet begge til tv'en på engang med scart og AV utgangene på tv'en sin masse penger spart han kjøpte kortleser i slengen .

Fyren jobber med Data så han har fullt av hardisker og USB fire-doblere så han gikk inn på Data rommet sitt og fant en 250GB harddisk og USB fire-dobler og sparte 3000-4000. kr

Ikke akkurat kompis han er en n?r slektning...

Endret av PlaystationHome
Lenke til kommentar
60 gigen. med 2stk håndkontroller. fear,oblivion,gh3 og eye of judgement +cam. tenkte 8000 tusen jeg:)

du kan ikke ta utgangspunkt i hva du ga for den og legge til nypris av spillene.

du har virkelig ikke fulgt med i timen har du...

Det er ikke mulig å få kjøpt 60gb lenger, du får lett 5000-6000kroner for selve konsollen i seg selv! Også kommer spill og slikt i tillegg.

Lenke til kommentar
60GB-en er ettertrakta pga. PS2-kompatibiliteten, for de som ikke har fått det med seg. 40GB-en er kun kompatibel med PS1-spill.

Er 40 GB som selges idag kompatibel med PS1-spill?

Ja det er den.

Kanskje jeg burde vurdere og selge min og og kjøe en 40 gb, siden man kan få så forbanna mye for den.

Lenke til kommentar
Folk som trenger/ønsker minnekortleser betaler ofte litt mer for det.

Flere tusen ekstra for en minnekortleser som ikke tar mer enn 3 typer kort!!! Det var vel litt ekstremt? Man jo bare kjøpe en usb minnekort leser til en billig penge som at på til tar flere forskjellige kort.

Lenke til kommentar

du har virkelig ikke fulgt med i timen har du...

Det er ikke mulig å få kjøpt 60gb lenger, du får lett 5000-6000kroner for selve konsollen i seg selv! Også kommer spill og slikt i tillegg.

jo det har jeg.

så fordi sony ikke lager 60 gb lengre kan man selge dyrt.?

mulig den da kansje har værdi for entusiasten som mååå ha den,men ikke ellers.

det er ingenting 60gb`en har som er værd 2 tusen mer spør du meg..

og hvem har ikke liggende en gammel ps2 som man kan spille gammle spill på.Og har man ikke, er det sikkert en nabo som har en slengende rundte en plass.

ville heller kjøpt en ny 40gb en å traske rundt på bruktmarkedet etter en brukt 60gb`er til 6000 høvdinger.

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...