Jo Are Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei vurdere og selge min ipod 30 gb svart, men er usikker på hvor mye jeg kan ta for den. Ipoden er snart 2 år gammel og en del brukt, tastelås knappen er ødelagt, den funker men låser du ipoden må du ha en spiss gjendstand for å få åpnet den igjen. Den har mange små riper både på baksiden og fremsiden, også har den en litt større ripe ca. midt på skjermen som gir noe uklart bilde akkurat der. Bortsett fra det funker den som den skal. Følger ikke med hodesett, men lader følger med. Så hvor mye kan jeg ta for den? Takker for svar Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvor mye betalte du for den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvor mye betalte du for den? det spiller da absolutt ingen rolle. tipper 500-600 for den der på QXL. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvor mye betalte du for den? det spiller da absolutt ingen rolle. tipper 500-600 for den der på QXL. Det spiller da vel en rolle, hvis han duden ga 2000,- for spilleren. Så er det jo ingen som vil gi mer enn 2000,- hvis den nå kostet 2000,- burde han selge den for 500. Er jo så mye bullshit med den. Riper osv. Det at hodetelefonene ikke selges med. Er jo et klart minus. Hva skal man med en iPod, når man ikke har hodetelefoner? Dessuten så var skjermen litt ødelagt. Det sier også en del. Så 500,- hadde vært en grei pris. Men hadde jeg hatt 500,- på meg nå. Hadde jeg nok ikke kjøpt den. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Hvor mye betalte du for den? det spiller da absolutt ingen rolle. tipper 500-600 for den der på QXL. Det spiller da vel en rolle, hvis han duden ga 2000,- for spilleren. Så er det jo ingen som vil gi mer enn 2000,- hvis den nå kostet 2000,- burde han selge den for 500. Er jo så mye bullshit med den. Riper osv. Det at hodetelefonene ikke selges med. Er jo et klart minus. Hva skal man med en iPod, når man ikke har hodetelefoner? Dessuten så var skjermen litt ødelagt. Det sier også en del. Så 500,- hadde vært en grei pris. Men hadde jeg hatt 500,- på meg nå. Hadde jeg nok ikke kjøpt den. Den kostet 2700 kr ny, er nok som du sier for mye dritt med den til at jeg kan få en bra pris. Knaskje jeg bare burde beholde den da jeg ikke kan få mer enn 500 kr for den. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Er nok smartest det ja! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det spiller da vel en rolle, hvis han duden ga 2000,- for spilleren. Så er det jo ingen som vil gi mer enn 2000,- hvis den nå kostet 2000,- burde han selge den for 500. Er jo så mye bullshit med den. Riper osv. Det at hodetelefonene ikke selges med. Er jo et klart minus. Hva skal man med en iPod, når man ikke har hodetelefoner? Dessuten så var skjermen litt ødelagt. Det sier også en del. Så 500,- hadde vært en grei pris. Men hadde jeg hatt 500,- på meg nå. Hadde jeg nok ikke kjøpt den. Er markedspris som betyr noe, ikke hvor mye han ga for den. Om han ga 200 kan han godt selge for 500 om den er verdt det, om han kjøpte for 5000 betyr ikek det at han kan ta mer enn 500 i dag, så hvor mye han ga spiller absolutt ingen rolle. Den kostet 2700 kr ny, er nok som du sier for mye dritt med den til at jeg kan få en bra pris. Knaskje jeg bare burde beholde den da jeg ikke kan få mer enn 500 kr for den. Harddiskspillere er ikke populære med kun 30 GB om dagen, flashspillere har nådd opp i den kapasiteten og det betyr at folk som først kjøper HDD spiller går for 80 eller 160GB. 80GB ligger på 1800 kr ny, ta med slitasje etc så får du ikke igjen mye. du kan jo eventuelt ta ut harddisken og kjøpe en boks til den og bruke den som ekstern disk, om du ikke gidder selge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå