Gå til innhold

Kurs i Photoshop!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan sjekke Oslo Kameraklubb. Angåande PSE so vil eg no tru at programmet har vorte utvikla ganske mykje sidan 2002, men eg veit ikkje kva du treng. Du kan jo laste ned ein prøveversjon frå Adobe.no.

Takk for svar! Ser de har en del interessante kurs hos OKK. Koster litt, men det er forhåpentligvis verdt pengene. Photoshop har jo et hav av muligheter, så synes det er greit å få hjelp til å komme i gang med det elementære.

Lenke til kommentar

Finnes utrolig mange tutorials på nett som dekker det elementære da. Mange dårlige, men også mange bra. Regner med at du vil lære etterbehandling av bilder, og ikke hvordan man lager ybergrafikk. Radiant Vista har utrolig bra videotutorials; vektlagt på fotografer. Har aldri brukt PSE selv, så vet ikke i hvilken grad de videoene er relevante. Regner dog med at PSE har de mest basice redigeringsmulighetene.

Lenke til kommentar

Takk for gode tips!

Satt noen timer og så gjennom gratis videoene til moderskeppet i går kveld. Mye bra og lærerikt! Ser det er mange utrolig gode funksjoner i CS3. Redd for at mange av disse ikke er i Elements 6. Fant ut at ved å ta Photoshop kurs gjennom OKK, gis det studentrabatt på CS3. Pris blir da 2226,- for Adobe CS3 Design Standard. Pluss medlemsskap i OKK samt to-dagers kurs som koster totalt 3100,-. Koster litt pæeng, men det bør være en god pangstart på en photoshop "karriere" inklusiv en meget god programvare.

Linker; OKK, kursholder, rabatt på CS3.

Lenke til kommentar
Du veit kanskje dette, men CS Design Standard er ei pakke som i tillegg til Photoshop CS3 inneheld Acrobat Professional, Illustrator og InDesign.

Ok, nei det var jeg ikke klar over. Da er det vel Adobe Photoshop Extended CS3 som er den minste pakken de selger i forbindelse med kurset. Koster 1514,- ex. mva. Jeg trenger primært bare Photoshop, muligens holder det også med Elements, men er redd den ikke innholder de samme nye makroene som CS3. Også er ikke prisen så ille dersom jeg først tar kurset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...