Gå til innhold

Laste ned windows xp home frå internett? Kjøpt cd key.

Gjest Slettet+65132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+65132

Hei

Har mista windows xp home cden min. Går det an å laste ned ein lovleg kopi når ein har lovleg cd key frå før av?

Takk for svar.

Endret av Slettet+65132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok :)

Har Microsoft ei side der det går an å laste ned lovleg image av xp?

:hmm: jeg tviler på det.

Microsoft has not made Windows XP available for download, and in any case it certainly isn't free. You must purchase a copy, which typically means getting it at your local or on-line retailer.

fra denne side:

http://ask-leo.com/where_can_i_download_windows_xp.html

Endret av p@ge
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En bruker postet en link til en side som er i strid med retningslinjenes forbud mot ulovlige torrenter. Han skrev:

Om dette er låvelig driter jeg i siden keyen min er det

Den holdningen må man selvsagt gjerne ha. Men det er allikevel forbudt å linke til slike sider her på forumet. Det fremgår tydelig av retningslinjene og nettiketten:

Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og kan medføre utestengning eller advarsler. Det er også strengt forbudt å linke til nettsteder som inneholder .torrent-filer for Bit-Torrent-nettverket, dersom innholdet i noen av torrentene bryter mot retningslinjene.

Posten er derfor slettet. Reaksjoenr tas som vanlig på PM, ikke her i tråden.

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...