Gjest Slettet+65132 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Hei Har mista windows xp home cden min. Går det an å laste ned ein lovleg kopi når ein har lovleg cd key frå før av? Takk for svar. Endret 24. februar 2008 av Slettet+65132 Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ska vel gå fint det ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ok Har Microsoft ei side der det går an å laste ned lovleg image av xp? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Ok Har Microsoft ei side der det går an å laste ned lovleg image av xp? jeg tviler på det. Microsoft has not made Windows XP available for download, and in any case it certainly isn't free. You must purchase a copy, which typically means getting it at your local or on-line retailer. fra denne side: http://ask-leo.com/where_can_i_download_windows_xp.html Endret 24. februar 2008 av p@ge Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Post som brøt med retningslinjene pkt. 8 er slettet. MVH KVTL Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Tror ikke at du kan laste det ned, men du kan låne cd av noen andre, med det forutsetter jo at du har noen å låne cd av. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 En bruker postet en link til en side som er i strid med retningslinjenes forbud mot ulovlige torrenter. Han skrev: Om dette er låvelig driter jeg i siden keyen min er det Den holdningen må man selvsagt gjerne ha. Men det er allikevel forbudt å linke til slike sider her på forumet. Det fremgår tydelig av retningslinjene og nettiketten: Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og kan medføre utestengning eller advarsler. Det er også strengt forbudt å linke til nettsteder som inneholder .torrent-filer for Bit-Torrent-nettverket, dersom innholdet i noen av torrentene bryter mot retningslinjene. Posten er derfor slettet. Reaksjoenr tas som vanlig på PM, ikke her i tråden. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå