Jo Are Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei har tenkt og selge min psp men lurer på hvor mye jeg kan ta for den. Det dreier seg om en psp fat (altså ikke slim) med spillene: rachet and clank size matters, gta liberty city stories, gta vice city stories og need for speed most wanted. I tillegg følger det med et minnekort på 2 gb og oppbevarings veske med pusseklut. Alt er i go stand og funker som det skal. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Hei har tenkt og selge min psp men lurer på hvor mye jeg kan ta for den.Det dreier seg om en psp fat (altså ikke slim) med spillene: rachet and clank size matters, gta liberty city stories, gta vice city stories og need for speed most wanted. I tillegg følger det med et minnekort på 2 gb og oppbevarings veske med pusseklut. Alt er i go stand og funker som det skal. hvor gammel?er det forsatt garanti på den? selve psp`en koster nu 1600kr på elkjøp.. jeg ville bydd 2000kr. det er aldri god butikk å selge konsoller. uansett hvor mange spill og utsyr man måtte ha.. de fleste vil vel kjøpe nytt en å spare et par hundre daler på å kjøpe brukt. Endret 24. februar 2008 av carl-kr. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg tipper et sted mellom 1000 og 1500. Maksimalt 2000 (men da er du heldig). Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg kjøpte selv nettopp en brukt PSP Slim med custom firmware og 4GB minnekort for 1100, men jeg tror nok at jeg var litt heldig. Du kan jo prøve deg på 1300-1400 og se hvor mange bud du får. Lenke til kommentar
squatten Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Solgte akkurat en PSP av gamle typen på finn. Fulgte med 12 spill og 5 umd, fikk 2300. Endret 24. februar 2008 av squatten Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Hei har tenkt og selge min psp men lurer på hvor mye jeg kan ta for den.Det dreier seg om en psp fat (altså ikke slim) med spillene: rachet and clank size matters, gta liberty city stories, gta vice city stories og need for speed most wanted. I tillegg følger det med et minnekort på 2 gb og oppbevarings veske med pusseklut. Alt er i go stand og funker som det skal. hvor gammel?er det forsatt garanti på den? selve psp`en koster nu 1600kr på elkjøp.. jeg ville bydd 2000kr. det er aldri god butikk å selge konsoller. uansett hvor mange spill og utsyr man måtte ha.. de fleste vil vel kjøpe nytt en å spare et par hundre daler på å kjøpe brukt. Den er 2 år gammel og garantien er utgått. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 isåfall, se hva de andre tar for sine på finn.no feks å juster inn prisen din iforhold til hvor mange spill du har osv.. ikke så vanskelig det. vil du ha en rask handel..selg billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå