Irminsûl Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Fra hvilken utenlandsk nettbutikk lønner det seg å kjøpe en Macbook Air fra? Med tanke på den lave dollarkursen er det kanskje best å kjøpe en fra USA? Det som gjør dette litt vanskelig er at jeg vil ha et norsk tastaturoppsett. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Husk at du mister alle de gode norsk forbrukerrettighetene, og at du ikke sparer spesielt mye når man tar med moms og frakt. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg foreslår at du venter med Macbook Air, da det er en del barnesykdommer ute og går, var det dem sa i butikken til Apple når fatter'n var i USA og skulle kjøpe seg mac. Ble heller en vanlig macbook da Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det å kjøpe første revisjon av en ny modell fra apple uten verken applecare eller norske forbrukerrettigheter er egentlig dumt. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Det er dumt ja, og Apple er vel ikke akkurat kjent for god kundeservice for å si det mildt, så her er det godt med Norske forbrukerrettigheter Endret 25. februar 2008 av Abn0rmal Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Det er gode tips dere kommer med her. Ser likevel at prisen på en Macbook Pro, f.eks, er betydelig lavere i USA enn i Norge, men så kommer jo frakt på toppen av moms, så ... ja. Blir litt kapring av min egen tråd her, men har noen hørt om varmeutvikling i MBA? Den hvite MB som kom for et år siden eller noe sånt viste seg å være fryktelig varm. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ultraportabel-ish som den er, så vil varmen være liten, de kompakte delene sprer varmen veldig utover, men du vil alikevel kjenne det. Vet ikke hvordan denne spesielle 1.6ghz-prossessoren er, men min 1.2 er ihvertfall varm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det andre problemet er vel at det ikke følger med europeisk strøm kontakt. Noen som vet om det er mulig å få tak i om man kjøper fra staten? Jeg skal bort i påsken, og en Macbook Air står høyest på ønskelista akkurat nå :-) I Norge er vel Apple store en av de billigste, så regner med det ikke er så altfor mye å hente i statene heller ? Jeg hadde tenkt å bestille fra apple store i usa, hvor den koster rundt 9400,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå