Ninagod Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei! Er det noen der ute som kan hjelpe meg med å anskaffe "Den finaste eg veit" med Hellbillbies i karaokeverson? Skal synge dennne sangen i et bryllup, så det hadde vært fint om jeg kunne sunget den med kun melodien til! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Om du ikke finner en karaoke-versjon av sangen, kan du selv lage en med gratis-programmet Audacity. Her er en video på hvordan en gjør det. Jeg har ikke stor peiling på Audacity, men noen andre kan sikkert hjelpe deg. Eller så får du ha flaks å finne en ferdig karaoke-versjon. Lykke til Lenke til kommentar
TommyAlex Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hei. Å lage en karaoke sang selv er ikke lett for å si slik, man trenger proff utstyr til def. man kan seffers bruke Audacity men du får ikke vekk hele vokalen pluss at lydfilen blir helt ræ... flere som har prøvd dette uten å lykkest. skal du ha en lydfil med god kvalitet så må du ha utstyr som ihvertfall ikke jeg har råd til hehe. du kan prøve denne linken her, kan tenkes at Morten kan få tak i den eller kanskje til og med har den http://www.norskkaraoke.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå