Havard_92 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Heisann, jeg vurderer å bruke gainomax. Vært masse reklame for det på TV i det siste, om at 1 kapsel har dobbelt så mye karbohydrater, og 20 ganger så mye proteiner som en banan... Noen som har prøvd og vet om det gir noen positive effekter, eller har noen bivirkninger? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det er nok billigere å kjøpe ei bøtte proteinpulver og ei bøtte carbs, og så blande selv. Effekten er jo den samme, nemlig at du skal ha i deg carbs og protein etter trening Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Okay, men jeg er bare 15 år, så jeg tenker gainomax er en litt roligere versjon av den slags Dumt av meg å bruke pulver? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Bivirkninger? What the shit? Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Okay, men jeg er bare 15 år, så jeg tenker gainomax er en litt roligere versjon av den slags Dumt av meg å bruke pulver? Hvorfor skal det være dumt av deg å "bruke" pulver? Det eneste negative er at det går utover lommeboken din... På den andre siden så går jo Gainomax mye hardere utover lommeboken din. Endret 24. februar 2008 av eckmann Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Okay, men jeg er bare 15 år, så jeg tenker gainomax er en litt roligere versjon av den slags Dumt av meg å bruke pulver? Som eckmann sier, det går bare ut over lommeboka di. I praksis er det jo det samme produketet, bare at du må blande selv når du har protein og carbs hver for seg i ei bøtte. Fordelen er jo at gainomax blir svindyrt per liter ferdig drikke i forhold til tilsvarende mengde drikke blandet av deg selv fra pulver. Så med andre ord, så fremst du ikke driter penger, kjøp ei bøtte proteinpulver og ei bøtte carbs i stedet! Endret 24. februar 2008 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hva med å begynne og forklare han at det er forskjell på farmasøytiske produkter og proteinpulver fra konsentrerte matkilder. Skulle tro det var red bull + steroider i kapselform du fikk i deg vettu. Hva med å gjøre litt research? Du er så langt på viddene at du ikke aner det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå