Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Tur på Byen i Trondheim...

AssKicR

Anbefalte innlegg

Det var en kar som var fra Stjørdal som var på byen i Trondheim. Han hadde brukt mye penger og var passe full når han skulle hjem. Da teller han over kontantbeholdningen og finner ut at han har akkurat litt for lite penger til taxi hjem. Han går allikevel til taxiholdeplassen og spør taxisjåføren som står der:"Kan du kjøre mæ te Stjørdal for 200 krona?" "Nei, det er for lite , bare stikk 'a!!!" sier taxi sjåføren.

Typen blir rimlig forbanna, for det er ikke mye det er snakk om som han mangler. Vel, han legger seg i parken og sover ut rusen der. Neste helg er han igjen tilbake i byen og går på fylla. Nå sørger han for å ha nok penger til taxi hjem. Da han kommer til taxiholdeplassen ser han at den jævelen som ikke ville kjøre ham forrige helg står som nummer 3 i køen av taxier som venter på tur. Han går bort til den

første taxien og sier til føreren: "Vi du sug mæ for 300 krona?". "Nei så søren om jeg vil, se til helvete å stikk "svarer selvfølgelig sjåføren. Da går han til bil nummer 2 og sier det samme: "Vil du sug mæ for 300 krona?" "Nei ikke søren, stikk til helvete herfra sørens soper" sier sjåføren og viser fingeren til Stjørdalingen. Nå går han til den dusten som ikke vill kjøre forige helg og sier:"Ingen av de andre vil kjøre meg hjem, enda jeg har nok penger. Vil du?" "Ja, bare hopp inn" sier sjåføren og viser tommelen opp når han passerer de to andre bilene i køen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...