Mrks Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Legg gjerne ut bilder og video tatt med LG KU990 ;)Både i 120fps og vanlig.Det er jo en fantastisk kameratelefon! Endret 24. februar 2008 av Mrks Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Legg gjerne ut bilder og video tatt med LG KU990 ;)Både i 120fps og vanlig.Det er jo en fantastisk kameratelefon! Fantastisk kameratelefon indeed ;D Det finnes bedre kvalitet, men KU990 er nok den morsomste telefonen når det gjelder kamera;D Gleder meg til å se bilder her Lenke til kommentar
Mrks Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 tja...lurer på om det noen gang kommer bilder her da...! :!: Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 tja...lurer på om det noen gang kommer bilder her da...! :!: Jojo, bare vent til etter bursda'n min (nærmere mai) så! xD Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Søk på youtube for filmer. Ligger en hel haug ute. Bilder er heller ikke vanskelig å finne om du googler litt. Lenke til kommentar
Mrks Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 tja...lurer på om det noen gang kommer bilder her da...! :!: Jojo, bare vent til etter bursda'n min (nærmere mai) så! xD Bra,gleder meg... Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Skal se om jeg får tatt noen bilder og slengt de inn her Lenke til kommentar
sirskjetne Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Her var det jo lite bilder Laster opp noen bilder Sånn, der fant jeg noen bedre bilder Endret 6. mars 2008 av sirskjetne Lenke til kommentar
t_k Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ville sladdet skiltene på bilene, særlig om det ikke er dine biler. (noe politibilen sikkert ikke er!) Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Laster opp noen bilder Ikke mye å skryte av disse bildene. Alle er uklare og dårlig detaljert. Sjekk om det er noe galt med telefonen din, eller om det er noen instillinger du må gjøre. Her er noen bilder jeg har tatt i dag, hvordan kvaliteten egentlig skal se ut Trykk på bilde for større Endret 5. mars 2008 av SPiLL Lenke til kommentar
Mrks Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Veldig fine bilder Spill...! Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Veldig fine bilder Spill...! Enig! Fine eksempler/gode bilder. Fint om vi kunne se litt fler forskjellige oppløsninger også (: Lenke til kommentar
t2004 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Tenkte jeg skulle vise fram noen bilder tatt med LG KU990. Har hatt mobilen siden november 2007 og har merket meg en ting som er veldig viktig for å få til bra bilder med mobilen. Nemlig, lys, lys og atter lys. Jo lysere det er, jo bedre bilder får man. Til sirskjetne: Bildene dine var ganske uklare og det er faktisk sånn de blir når man tar bilder nattestid. Skru opp ISO'en og prøv deg frem og still mobilen slik at den tar stødige bilder. Bruk mobilen til å ta bilde av samme motiv, med flere innstillinger/valg som du har på mobilen, skriv ned hva hva som var bra og ikke bra. Gjør man dette en gang, så har man fasit på hvordan man tar bilder i hver enkelt situasjon man skulle befinne seg i. Her er ihvertfall noen bilder jeg har tatt den siste uken med min LG KU990: Lenke til kommentar
sirskjetne Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hehe, kvaliteten er nok ikke på topp nei Men nå har det noe med at jeg ikke har giddi og lekt så mye med innstillngene på telefonen heller Bruker den ikke noe særlig, men tenkte jeg skulle være snill og legge inn noen bilder siden det ikke var noen her:) Bruker som regel bare n82'en min til å ta bilder Lenke til kommentar
sirskjetne Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Er egentlig ikke noe galt med mobilen, er bare det at jeg ikke har vært så nøye når jeg tok de bildene jeg opprinnelig la ut Men en ting må jeg si, blitzen på denne telefonen er ganske uberegnelig :S Kommer ikke alltid når man trenger den :/ Endret 6. mars 2008 av sirskjetne Lenke til kommentar
sirskjetne Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ville sladdet skiltene på bilene, særlig om det ikke er dine biler. (noe politibilen sikkert ikke er!) Hehe, tenkte faktisk ikke på det i farten Og politibilen er faktisk ikke min, men fikk tillatelse til å ta bildet og bruke det til hva jeg ville Politiet kom faktisk mens jeg tok bildet skjønner du ;P Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Er egentlig ikke noe galt med mobilen, er bare det at jeg ikke har vært så nøye når jeg tok de bildene jeg opprinnelig la ut Men en ting må jeg si, blitzen på denne telefonen er ganske uberegnelig :S Kommer ikke alltid når man trenger den :/ Jeg har ikke gjort noe annet enn å velge 5 MP på kamera når jeg tok mine bilder. Men de ble ikke så uklare som dine. Skal ta noen bilder med lite lys og legge de ut her. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ville sladdet skiltene på bilene, særlig om det ikke er dine biler. (noe politibilen sikkert ikke er!) Hehe, tenkte faktisk ikke på det i farten Og politibilen er faktisk ikke min, men fikk tillatelse til å ta bildet og bruke det til hva jeg ville Politiet kom faktisk mens jeg tok bildet skjønner du ;P Ok. Tenkte bare og nevne det siden jeg hørte om noen som hadde fått problemer pga at de hadde lagt ut bilder med nummerskilt synlig på biler. Lenke til kommentar
sirskjetne Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ville sladdet skiltene på bilene, særlig om det ikke er dine biler. (noe politibilen sikkert ikke er!) Hehe, tenkte faktisk ikke på det i farten Og politibilen er faktisk ikke min, men fikk tillatelse til å ta bildet og bruke det til hva jeg ville Politiet kom faktisk mens jeg tok bildet skjønner du ;P Ok. Tenkte bare og nevne det siden jeg hørte om noen som hadde fått problemer pga at de hadde lagt ut bilder med nummerskilt synlig på biler. Og kudos for det Alltid koselig at folk sier ifra Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Tenkte jeg skulle vise fram noen bilder tatt med LG KU990. Har hatt mobilen siden november 2007 og har merket meg en ting som er veldig viktig for å få til bra bilder med mobilen. Nemlig, lys, lys og atter lys. Jo lysere det er, jo bedre bilder får man. Til sirskjetne: Bildene dine var ganske uklare og det er faktisk sånn de blir når man tar bilder nattestid. Skru opp ISO'en og prøv deg frem og still mobilen slik at den tar stødige bilder. Bruk mobilen til å ta bilde av samme motiv, med flere innstillinger/valg som du har på mobilen, skriv ned hva hva som var bra og ikke bra. Gjør man dette en gang, så har man fasit på hvordan man tar bilder i hver enkelt situasjon man skulle befinne seg i. Her er ihvertfall noen bilder jeg har tatt den siste uken med min LG KU990: Ey, Du er på Tveita jo! Likte bildene, kameraet skuffer ikke i forhold til K850, har vel litt igjen til N82 dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå