psultan- Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hmm, det skal gå an å gå inn på wap-sida for det. Lenke til kommentar
naynar Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 http://tagtag.com/sites/e/v/i/eviltones/3.php3 Detter er adressen jeg brukte... Jeg finner wap adresser og tester dem ut ved å bruke Winwap... På denne måten har jeg lett meg frem til mange sider Det er en løsning som funker veldig bra siden jeg har dårlig med penger... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Noen som kan uploade Skate & Slam fra www.gameloft.com så jeg slipper å betale masse fpr det?? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Noen som kan uploade Skate & Slam fra www.gameloft.com så jeg slipper å betale masse fpr det?? Slik at gameloft ikke gidder lage flere spill, eller? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 nei, slik at jeg i det hele tatt kan spille det Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 nei, slik at jeg i det hele tatt kan spille det Kjøp det om du vil spille det. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har ikke visa kort. Er bare 13år :smile: det var en fyr her som uploadet java spill hvor du kan laste ned Gameloft's Splinter Cell osv. så hvorfor ikke uploade Skate & Slam med det samme? Det ser konge ut. 8) Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har ikke visa kort. Er bare 13år :smile: Så spør mammaen eller pappaen din da, eller finn andre spill du kan kjøpe. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 velvel, får vel spille litt Splinter Cell da Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 For der har du kjøpt, not. Du vet det at du ikke betaler gjør at de kanksje ikke gidder lage flere kule spill? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Poenget er at det ikke går ann å bestille spill i Norge på den sida (så vidt jeg vet ). Sikkert mange engelske/amerikanske som bestiller. Jeg får jo ikke mulighet til å bestille! Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 prøv http://rabbit.no du .. Ikke gameloft sine spill såklart. men det er mulig å bestille til norge fra gameloft, du må bare ha et visakort. Uansett, ikke lurt å drive å bruke betalings spill uten å betale for de... Lenke til kommentar
oleost Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 <SNIP> hei, eg vil helst laste ned dei filene på dataen min også til mobilen via ir-port siden wap/gprs er så dyrt. problemet er bare at eg må ha .jad filen og, har du den? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Et par stykker som nå kan belage seg på feie fra de er 13 til de er mer.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg