Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Gutt som er usikker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 16 år som har begynt å bli ganske betatt av en av guttene i gjengen jeg har begynt å være i.

Han er et år eldre enn meg. Problemet er bare at jeg er en jente som liker gutte-gutter, som tar litt styringa og er litt frempå. Men han har ikke hatt et ordentlig forhold før, så jeg tror han er ganske usikker. Jeg er redd dette kan bli en hindring hvis det skulle skje noe mellom oss. At jeg alltid må komme til å ta det første steget.

Også redd for at det blir vanskelig å flørte med ham. Kanskje han ikke tar hintet? Han er ikke en typisk damenes jens. Han er veldig mye med kompiser, ikke så mye ute med jenter.

Er ikke sånn forferdelig utadvendt og sikker når det gjelder startfasene jeg heller, og er redd for å bli såret. Jeg er veldig redd for at han kanskje er interessert, men ikke vet hvordan han skal vise det? Og at jeg da må ta en skikkelig sjangs med å si det rett ut, og risikere å bli såret. Eller slite for å få det frem i ham..

Vi er ihvertfall ikke på et stadie hvor jeg kan si at jeg har følelser for ham, enda. Fordi for meg var det en ganske ved-første-blikk greie. De var først i går vi snakket ordentlig sammen for første gang, og jeg følte vi fikk litt kontakt.

(Oppdaget ihvertfall at vi har mye til felles, sånne morsomme, overraskende ting. Et godt første-tegn kanskje :))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan altids spørre han om han vil gå en tur bare du og han. Eg gjorde det med ei eg likte godt.. Fekk ja til svar, men endte opp med ingenting hehe. Men det med å bli såret er en del av gamet. Uansett kanskje ikkje det beste svaret, men men. Lykke til uansett :)

Lenke til kommentar

Hooke opp på fest er det vanlige, wth? :p

Be han ut på tur, en kopp kaffe, eller en film hos deg. Hvis han virkelig er sjenert, så prøv å ta initiativ. Flørt litt.

Jeg er i hvert fall lei all maset om at vi skal ta initiativ, er du interessert så gjør noe med det. Ikke bare sitt der og tro at han skal løfte en finger når du ikke vil : d

Lenke til kommentar
Jeg er i hvert fall lei all maset om at vi skal ta initiativ, er du interessert så gjør noe med det. Ikke bare sitt der og tro at han skal løfte en finger når du ikke vil : d

Enig!

Nå har vi kommet til 2008 og da er det like mye jentenes ansvar å ta initiativ.

Ta sjansen!

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...