Rsp Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hallo, lurer på og kjøpe meg en ny tlf, men er usikker på hva jeg skal kjøpe. Har lyst på en tlf som er grei på e-post, skal også fungerer godt som vanlig tlf, ikke være for stor og tung og sist men ikke minst den bør ha en bra kalender. Har lest litt om htc tlf den siste tiden, og tror kanskje det kunne vært noe for meg, men har aldri tatt i en sliken før. Hvilke andre tlf'er kan sammenlignes med HTC Touch Dual? Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg har Nokia E51! Og er strålende fornøyd! Den har masse tilboblingsmuligheter. bluetooth,infrarød,gprs,edge,3G,super-3G og Wlan. Telefonen kan settes opp mot e-post kontoer, har også mulighet til å motta push-epost. Den har også VOIP(IP-telefon) innbygget, trengs bare lage konto og slik. Jeg ringer gratis til alle fast-telefoner ved å bruke IP-telefon på mobilen via wlan, ganske genialt! Den er liten og fin. Den har veldig wlan antenne til å være mobil. Beste jeg har prøvd, har en kompis som HTC-touch og jeg har bedre wlan forbindelse heletiden Lenke til kommentar
Rsp Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Jeg har Nokia E51! Og er strålende fornøyd! Den har masse tilboblingsmuligheter. bluetooth,infrarød,gprs,edge,3G,super-3G og Wlan. Telefonen kan settes opp mot e-post kontoer, har også mulighet til å motta push-epost. Den har også VOIP(IP-telefon) innbygget, trengs bare lage konto og slik. Jeg ringer gratis til alle fast-telefoner ved å bruke IP-telefon på mobilen via wlan, ganske genialt! Den er liten og fin. Den har veldig wlan antenne til å være mobil. Beste jeg har prøvd, har en kompis som HTC-touch og jeg har bedre wlan forbindelse heletiden Takker for hurtig svar, er det flere som har noen innlegg, eller andre tlf'er og foreslå Endret 24. februar 2008 av Rsp Lenke til kommentar
µT. Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hva er du ute etter? Touchscreen? Symbian eller Windows Mobile? Selv har jeg HTC Touch, og er veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Rsp Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Hva er du ute etter? Touchscreen? Symbian eller Windows Mobile? Selv har jeg HTC Touch, og er veldig fornøyd! Er ikke så kjent i mobil værden lengre , hva er de største forskjellene på symbian og windows mobile da? Om det er touchscreen eller ikke, er ikke så nøye. Men som jeg skrev i det første innlegget, bør den være grei på e-post, og at den ikke er noen sinke på sms fronten heller. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hva slags mobil bruker du pr dags dato? Lenke til kommentar
Rsp Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Hva slags mobil bruker du pr dags dato? De 3 siste er Nokia 6230i, Sony Ericsson K600i og sist ble det kjøpt chess x-one Det jeg savner mest, er en sikkelig god kalender som kan synkroniserest med PC-en. Endret 26. februar 2008 av Rsp Lenke til kommentar
alfern Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 For synkronisering av e-post, kalender, oppgaver og kontakter med PC vil jeg anbefale en telefon med Windows mobile. Spesielt dersom du synkroniserer gjennom en Exchange-konto. Det som dessverre mangler i f.eks Nokias "mail for exchange" er muligheten for å sende ut skikkelige avtaleinvitasjoner og å behandle mapper i innboksen. Windows mobile har også den mest geniale måten å søke opp kontakter på, synes jeg. Du kan, mens du er på hovedskjermbildet bare begynne å skrive inn for- eller etternavnet på kontakten du vil ringe, eller f.eks firmaet han jobber for, telefonnummeret osv. Da vil alle relevante kontakter komme opp på skjermen, sortert etter de du bruker mest. Jeg må faktisk inrømme at jeg føler det tungvindt når jeg bruker Nokia eller SE telefoner i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå