notme Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hva er/gjør winnet.exe? Den gjør at CPUen min jobber på 100% hele tiden, men til hvilken nytte? (den er å finne på oppgavebehandlingen i win2000 pro, i allefall på min maskin:/) Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Acidguy Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 du har antageligvis instalert imech og kanskje fjerna den igjen, filen følger med dette programmet, den er ikke til noe nytte, så det er bare å søke ettr winnet.exe og fjerne den, så er nok problemet løst Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hva er/gjør winnet.exe? WinNet.exe... Open Network Neighborhood Dialog... 8.6 kilobytes This is a little executable that opens the map network drive dialog. Pretty nifty. I use it in logon scripts to allow the user to map additional drives aside from the ones that get mapped in the script. Since its not really a control, deploying it is as simple as copying it to a directory in the path. You utilize it via WshShell.run, ActiveExec or any control that allows the spawning of command line applications via script. I have found it very useful. The source code is included with the download. Den gjør at CPUen min jobber på 100% hele tiden, men til hvilken nytte? (den er å finne på oppgavebehandlingen i win2000 pro, i allefall på min maskin:/) Håper noen kan hjelpe meg! Den går ikke på min maskin.( men jeg kjører XP.) Har du prøvd reboot? Virusprogram? Hvilken sp bruker du? Njaal Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Vet du hva notme? Jeg har hatt akkurat det sammen problemet jeg hadde også en fil som het winnet.exe som opptok 100% av cpuen... Etter å ha kjørt gjennom ad-aware osv kom jeg ikke fram til no mer. kjører xp. jeg sletta den lille (djevelen) fra oppgavebehandling og vips så var problemet ute av verden systemet er fortsatt stabilt. dette gjorde jeg da:D mvh jensemann Lenke til kommentar
svennand Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 hehe winnet... =imesh eller lignende det at en bruker så mye cpu er fordi den ca hvert 3 sekund spammer maskina di.... har vært borti det selv... prøv med spybot eller ad-aware til å få det vekk du (program)... Lenke til kommentar
eab Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 du er den (u)heldige innehaver av "commonname".. http://www.brocku.ca/its/helpdesk/virusale...s.phtml?vid=140 hvordan fjerne? http://www.doxdesk.com/parasite/CommonName.html Lenke til kommentar
notme Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Takk for responsen, gutter! Commonname er nå avinnstalert, og problemet forhåpentligvis ute av verden! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 bra! winnet er no dritt... nå har jeg 95-96 % ledig hele tida:d digg ass! mvh jensemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå