Gå til innhold

Billigste Blu-Ray Priser?

bajas11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

zailor.no og playx.no kjører tilbud på en del filmer. Brukbart utvalg.

Henry9 - Å si at Elkjøp er et rimelig sted å kjøp blu-ray er vel å strekke det så langt at det faktisk er tull. 249-299,- er vanlig pris hos dem.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper ikke filmene fra nettbutikker. Skal jeg ha en film så er det fordi jeg og noen venner skal se en film så da bare drar vi til byen å kjøper en. 200kroner er da ikke mye. ikke ofte jeg kjøper blu ray da. Syns det går helt fint med vanlig DVD jeg. Har vel bare 3 blu ray.

Lenke til kommentar
Jeg kjøper ikke filmene fra nettbutikker. Skal jeg ha en film så er det fordi jeg og noen venner skal se en film så da bare drar vi til byen å kjøper en. 200kroner er da ikke mye. ikke ofte jeg kjøper blu ray da. Syns det går helt fint med vanlig DVD jeg. Har vel bare 3 blu ray.

Og hva har du å tilføre diskusjonen "Billigste Blu-Ray Priser?"

At du ikke kjøper fra billigste?

At 200 ikke er mye?

At du som regel ser dvd-utgaven?

Flott....

Til topic vil jeg tilføye at jeg har gjort noen gode kupp på www.Ebay.co.uk

Særlig siden vi da er i samme soneområde.

Bare styr unna dem tar tar overpris i frakt.

Lenke til kommentar

Hvis du bor i nærheten av Holmen som ligger 2 min med bil fra Sandvika så selger videoutleie butikk der ved Holmen senteret BD filmer for 199kr. Har ikke sett en eneste over 199kr der. Hvis du ikke bor i nærheten av Holmen så kan du sjekke de andre videoutleie nær deg. Kanskje de har BD filmer til under 199kr også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...