bajas11 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Noen som vet om noen rimelige steder hvor man kan kjøpe Blu-Rays? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Noen som vet om noen rimelige steder hvor man kan kjøpe Blu-Rays? Du finner det på elkjøp. Jeg har ps3 bruker den som Blu ray spiller. veldig bra, da er det selvfølgelig viktig med HD tv. Endret 24. februar 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 axelmusic.com er nok ganske rimelige. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 DVDStrax.com har fin pris synst eg. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Play.com har en del BD-filmer under tollgrensa. Gratis frakt. Bestill med Pund som valuta, det blir av en eller annen grunn dyrere med Euro. Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Men finnes det noen bra norske nettbutikker? Lenke til kommentar
furu Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 zailor.no og playx.no kjører tilbud på en del filmer. Brukbart utvalg. Henry9 - Å si at Elkjøp er et rimelig sted å kjøp blu-ray er vel å strekke det så langt at det faktisk er tull. 249-299,- er vanlig pris hos dem. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Av fysiske butikker synes jeg Expert har best utvalg, men prisene ligger på 200-350 kr. Ellers bruker jeg ofte: Play.com Axelmusic.com Amazon.com Hidefdvd.com Har bare positive erfaringer med alle nevnte butikker. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg kjøper ikke filmene fra nettbutikker. Skal jeg ha en film så er det fordi jeg og noen venner skal se en film så da bare drar vi til byen å kjøper en. 200kroner er da ikke mye. ikke ofte jeg kjøper blu ray da. Syns det går helt fint med vanlig DVD jeg. Har vel bare 3 blu ray. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg kjøper ikke filmene fra nettbutikker. Skal jeg ha en film så er det fordi jeg og noen venner skal se en film så da bare drar vi til byen å kjøper en. 200kroner er da ikke mye. ikke ofte jeg kjøper blu ray da. Syns det går helt fint med vanlig DVD jeg. Har vel bare 3 blu ray. Og hva har du å tilføre diskusjonen "Billigste Blu-Ray Priser?" At du ikke kjøper fra billigste? At 200 ikke er mye? At du som regel ser dvd-utgaven? Flott.... Til topic vil jeg tilføye at jeg har gjort noen gode kupp på www.Ebay.co.uk Særlig siden vi da er i samme soneområde. Bare styr unna dem tar tar overpris i frakt. Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvis du bor i nærheten av Holmen som ligger 2 min med bil fra Sandvika så selger videoutleie butikk der ved Holmen senteret BD filmer for 199kr. Har ikke sett en eneste over 199kr der. Hvis du ikke bor i nærheten av Holmen så kan du sjekke de andre videoutleie nær deg. Kanskje de har BD filmer til under 199kr også. Lenke til kommentar
Torro Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tror de fleste El-kjip har kjøp 3 betal for 2 når det gjelder blu-ray. Prisen vil da havne på under 180 pr film. Free Record Shop er de "råeste" når det gjelder pris, slår til og med Space World Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg har bare negative erfaringer med amazon. De merker pakkene feil slik at jeg må krangle med posten ang. toll. Useriøst at verdens største nettbutikk ikke kan merke pakkene sin riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå