Gå til innhold

Skjermkort til 1200 kr +/-

HanselV

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som vil hjelpe meg med et bra tips på skjermkort til gjerne under 1200 kr. Kanskje litt mer. Vil egentlig bare ha et greit nokk kort som gir bedre grafikk og fps enn mitt ATI Radeon x1650-512MB :)

Bruker pcn til Film og spilling.. COD4, GTA, CS, Tomb Rider, osv :p

Har sett litt på disse:

Gainward GeForce 8600GT 1GB DDR2

HIS Radeon HD 3650 512MB GDDR3

PowerColor Radeon HD 3850 256MB GDDR3

mitt HK: Fujitsu Siemens D1826-G

Vil nødig skifte PSU/strøm, men må man så må man. Har 350 Watts, mener jeg. =|

Takker på forhånd^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk:) Men for å være ærlig så bryr jeg meg ikke om å ha det nyeste og kraftigste. Vil bare ha noe enkelt og bedre en hva jeg har fra før:)

Budsjettet mitt ligger akkurat nå på 2100 kr men i mars 3000:p Men eg skal også kjøpe:

Kingston PC3200 HyperX DDR 2048MB samtidig som jeg kjøper SK. 8800GS var ikke gale pris på, men da m jeg helt sikket køpe ny strømforsyning også^^

menmen.

PC-en jeg har nå, kommer jeg ikke til å ha i mange år til tror eg, må sikkert tenke på å kjøpe ny.

Var inne på prisguide for et par dager siden, men der så alt til å være dyrere en hva det er på komplett. :)

Endret av HanselV
Lenke til kommentar
Var inne på prisguide for et par dager siden, men der så alt til å være dyrere en hva det er på komplett. :)

Prisguiden kan umulig være dyrere enn komplett. Prisguiden fungere slik at den henter priser fra en rekke butikker som fører det produktet og lister disse opp i en liste. Deriblant så ligger komplett inne i denne listen. Dvs at billigste pris i prisguiden være lik eller billigere enn komplett :)

Unntaket er vel muligens ukens tilbud hos nettbutikkene.

Lenke til kommentar

Ja såpas vet jeg:) Men det var noen av de kortene der komplett ikke var med på listen. Og de butikkene som kom opp var dyrere. Det som var billigere var: HIS Radeon HD 3650 IceQ "Turbo" 512 MB.. Men nå har komplett satt ned prisen:D til 995. Må se om det er flere som har blitt satt ned:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...