plakatmannen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg får snart moped-lappen, og lurer på å kjøpe ATV. Problemet mitt er at jeg har null peiling, så jeg har noen spørsmål: - Er det 50 cc som er maks for mopedlappen, og hvilke ATVer kan jeg kjøpe da? - Er ATVer dyrere i drift en mopeder? - Hvilke avgifter er det på dem? Jeg har tenkt å bruke den til/fra skolen og venner for det meste. Innenfor et område på 2-8km. Har ikke tenkt å bruke den til bykjøring. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 jeg har alltid trodd at atv var et eget sertfikat for :S Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har selv ATV med 50cc, og det skal være det samme som å ta mopedlappen. Det er jo bare 4 hjul isteden for 2.... Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 vet, men når du leverer inn den søknaden spør de jo om det er 2 hjuling eller 4 hjuling Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 HighlineDSG: Ok, fint å høre. Noen som har en ATV å anbefale? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Selv har jeg denne: SMC Mistral 50 RHL (?) Tok ihvertfall polerte felger og bagasjebrett 50ccm m/hvite skilt - Får den ferdig registrert! 17 500,- - Kan kjøres på vanlig mopedsertifikat - Utstyr: Revers, Automat og kan leveres med aluminumsfelger, pakkebeger Min kom på 22 000,- med topp-pakken, hjelm/hansker osv. alt nødvendig utstyr. Er veldig fornøyd, og den går som ei kule! Gleder meg til å ta den med hjem fra hytta Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Tusen takk, HighlineDSG. Kanskje en smule dyr, men det er vel det man må betale (eller evt. kjøpe brukt?). Skal søke litt rundt. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Denne så grei ut: Brukt ATV. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Takk, men jeg skulle helst hatt en på sørlandet (Agder/Rogaland). Jeg må si denne fristet: http://tinde.no/au/scooter.tas?Ref=1773793, men hvis det finnes noen som er enda billigere, vil jeg foretrekke det. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvorfor ikke kjøpe der jeg kjøpte min!? SMC Mistral Ser også at det er ny frontlykt og kickstart på de nye modellene! Her får du den også helt ny! Spar opp de få tusen ekstra og få det nytt sier jeg;) Har du navigasjon er det heller ingen problem med å finne frem til den lille butikken hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå