boffeeen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ja, men så er du casual, og jeg pro, fo sho. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg skal bygge ny pc og har kjøpt kombinert bluraybrenner og hddvdspiller. Har hamstret masse billig hddvd i det siste.. gleder meg til å komme igang. Det er kjipt at hd dvd tapte.. Sonefritt og mye finere cover :!: Bluraycoverne er altfor flashy.. Liker mer den harmoniske rødfargen gitt.. Lenke til kommentar
ninkekun Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ja, men så er du casual, og jeg pro, fo sho. Diskusjon pro kan du være, men det er ikke der jeg måler min pro. den måles online. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Vedder en tier på at Boff3n kicks your behind. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Ja, men så er du casual, og jeg pro, fo sho. Diskusjon pro kan du være, men det er ikke der jeg måler min pro. den måles online. Hihi. Jaok, jeg er jo egentlig helt syk "diskusjon pro". Menne, XBLGT i sig, åpen for funstuff i både CoD og GoW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå