celidog Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jaja, tittelen sier det alt. Glad jeg valgte Playstation 3. Link: HD DVD Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Glad jeg valgte Playstation 3. Link: HD DVD Ja... nå slutter Xbox'en å spille spill... Seriøst, om en par måneder kommer det sikkert ett Blu-ray addon til X360 for de som måtte ønske det. Jeg kjøpte aldri HD-DVD addon, og kommer ikke til å kjøpe noe BR addon heller. Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Fortsatt litt surt for de som har kjøpt HD-DVD addon da Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Fortsatt litt surt for de som har kjøpt HD-DVD addon da Hvorfor det? De har jo allerede kjøpt den, så denne beslutningen har jo ikke noen innvirkning på dem. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Fortsatt litt surt for de som har kjøpt HD-DVD addon da Tja.. men de aller aller fleste som kjøpte den addon var nok fullstendig klar over at kun ett format ville overleve og de tok en risk. Bare MS får rompa si i gir å får video store i Europa i noenlunde samme stand som den som er i US er jeg fornøyd. Kjøper aldri filmer, men kunne godt tenke meg å leie noen nye stor filmer i HD kvalitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 vel jeg har HD DVD og jeg kommer garantert til BR addonen. håper den snart kommer i salg... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jaja, tittelen sier det alt.Glad jeg valgte Playstation 3. Link: HD DVD Glad jeg valgte X360 ettersom jeg liker å spille spill Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Dette er fremdeles pretty old news. Og dette har fremdeles ingenting ting med 360 å gjøre, da 360 bruker DVD. Lenke til kommentar
celidog Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Jaja, tittelen sier det alt.Glad jeg valgte Playstation 3. Link: HD DVD Glad jeg valgte X360 ettersom jeg liker å spille spill Alle har sin mening. Lenke til kommentar
W Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jaja, tittelen sier det alt.Glad jeg valgte Playstation 3. Er det bare meg, eller er det flere som får følelsen av at de aller fleste kjøpte ps3 kun for å se film på den? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Er det bare meg, eller er det flere som får følelsen av at de aller fleste kjøpte ps3 kun for å se film på den? Er ihvertfall mange som kjøper den i hovedsak på grunn av Blu-Ray. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Kan vel ikke direkte si at Microsoft, eller majoriteten av XBOX 360 eiere for den saks skyld, noen gang har lagt så veldig mye prestisje i hele HD-DVD greia. Ingen bryr seg om det formatet gikk i dass. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Er fornøyd med vanlig DVD jeg Blir nok en Blu-ray spiller i huset, men akkurat nå ser jeg ikke vitsen. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Legger merke til att trådstarter kjøpte sin PS3 for å se film. Personlig kjøpte jeg både PS3 og 360 for å spille. Att Ps3 også har en glimrende br spiller så jeg bare som ett pluss og ikkenoe annet. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 For og se på den lyse siden er det bare og kjøpe seg ihjel med hd dvd filmer. nok av combo spillere der ute nå Så vil dere ha billig hd film, løp og kjøp Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Glad for at alle studioer nå samler seg rundt et medium, og jeg håper Microsoft slipper en BD addon for de som er filmentusiaster, i tillegg til spillentusiaster blandt de som har 360. Og til OP, det er vel ganske opplagt at det blir krig slik du ordlegger deg? Men det var vel kanskje hele poenget? Hehe Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Glad for at alle studioer nå samler seg rundt et medium, og jeg håper Microsoft slipper en BD addon for de som er filmentusiaster, i tillegg til spillentusiaster blandt de som har 360.Og til OP, det er vel ganske opplagt at det blir krig slik du ordlegger deg? Men det var vel kanskje hele poenget? Hehe Vel, egentlig så tror jeg ikke jeg vil ha BD spiller til 360en min. Den bråker jo såpass mye at det vil være et litt forstyrrende element ved visning av film, spesielt når hele poenget med de nye formatene er å gi en så god kvalitet som mulig i alle ledd. Kjøper heller en frittstående spiller for tilnærmet samme pris regner jeg med. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg kjøpte min PS3 for å spille på. Blu-Ray var et pluss Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Wow, vi har enda et troll her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå