skipsen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Heisann Eg har tenkt å kjøpe meg nytt stativ og et kulehode til maks 2000 kr. Eg har sett litt på benro KS-2 og eit manfrotto M190XPROB stativ og lurer på om dette er ein god kombinasjon. Dette skal brukes på eit nikon d200 med ein sigma 70-200 f/2.8(og mindre objektiv). Noken som har erfaringar eller andre tips ang stativ kjøp? Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 HeisannEg har tenkt å kjøpe meg nytt stativ og et kulehode til maks 2000 kr. Eg har sett litt på benro KS-2 og eit manfrotto M190XPROB stativ og lurer på om dette er ein god kombinasjon. Dette skal brukes på eit nikon d200 med ein sigma 70-200 f/2.8(og mindre objektiv). Noken som har erfaringar eller andre tips ang stativ kjøp? Det går vel kanskje. Jeg har et Manfrotto 055 Prob med 488 RC4 kulehode som jeg har brukt på 30D med EF 70-200mm f2.8 L og det gikk kjempefint , men denne stativkombinasjonen vil jeg tro er litt sterkere en den kombinasjonen du nevner. Tror ikke den blir så veldig mye dyrere heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå