PantZman Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Sitter på et Mitsumi (KFK-EA4SA) av et slag, som er vel rundt 8 år tipper jeg. Så godt som nytt og bruker det flere timer om dagen. Begynner bare å bli litt skittent ned imellom tastene. Har ikke planer om å skifte det ut de nermeste årene, så lenge det ikke blir ødelagt så klart. Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Den erfaringen jeg har med tastatur er at så lenge man behandler de ordentlig så varer de nesten evig. Har et 13 år gammelt tastatur som alle knappene funker helt fint på. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Noen som har vært å gravd langt tilbake i til her ja Eneste tastaturet jeg har skiftet ut var et fra 94 som jeg byttet ut får et par år siden. Var gåen space på den, tror det er det som er vanligst. Ellers tåler mange tastatur ekstremt mye. Selv har jeg ikke noe dårlig temprament, men synes det er imponerende når de overlever to knyttnever som kunne knust stein. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 hei sann.... sitter p et GAMMALT tastatur har hatt det i snart 4 år og det lever fortsatt. mvh BalleMann Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Bruker et Keytronic som jeg kjøpte i 98. Funker knallbra enda! Måtte operere det en gang da "space" hoppet ut av posisjon. Men det er kjekt å snu det opp ned av og til og riste løs brødsmuler, støv, potetgull, dent pastiller, osv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå