larsreime Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hitachi P50XR01 skal jo være bra! Jeg kjøpte denne for 19990kr. Den er oppgitt til å ha veldig gode egenskaper, men dette er bullshit. Skjermen minner om en 3 år gamme plasma. Elendige farger og dårlig kontrast. Den gamle plasman jeg hadde får man nå for 8000 kr og den var mye bedre (samsung p42) Harddiskopptakeren fungerer tildels, men det tar evigheter å finne fram, og opptakene er elendig kvalitet. STYR UNNA DENNE!! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Javell? Bare troll eller fakta? Ser denne TV-en er til salgs nå til en temmelig billig penge. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg tippet på et troll, men han er ikke det. "Sadly the P50XR01's screen doesn't quite have the picture quality necessary to do its recordings full justice, thanks to two key problems: First, black levels just aren't in the same league as those now found on many rival plasma brands, especially TVs from Panasonic, Samsung and Pioneer. The shots of space on the galaxy map while putting in yet another multi-hour stint on the Xbox 360's Mass Effect, for instance, carries traces of that familiar grey misting problem that always gives away TVs with contrast issues." "Problem two concerns the P50XR01's colours, since they just don't look as natural as we'd expect. Reds look distinctly orange, and dark scenes seem to have a slightly green undertone to them. Both these problems were once very common in the plasma world, but we don't really expect to see them so obviously these days." Jeg ser at de tingene blir tatt opp på alle reviews av tven. Jeg ville ikke kjøpt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå