s1lVa Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg tenker på å sette opp et media center, med universal kontroll fra logitech. jeg har 2 spørsmål 1. Finnes det noen mulighet å unngå den digitale dekoderen (fra get, canal digital osv) via en innebygget digital dekoder på et TV kort for pc? 2. Jeg ønsker såklart å få alle tv frekvensene inn på PC så jeg kan sende TV signalene via PC til TV så jeg får mitt media center som det skal være. er det noen tips for hvordan jeg kan gå frem? Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Terratec Cinergy serien har en del fine løsninger med "CI"-moduler hvor du rett og slett får en kortleser som settes i et spor bakpå PC-en og kobles til TV-kortet. De har en fin en for digital kabel-TV (DVB-C) på Amentio til 1010,- som heter Terratec Cinergy C PCI & CI Internal Module eller noe slikt. Endret 24. februar 2008 av trettifire Lenke til kommentar
s1lVa Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Kjempeflott! jeg fant modellen på terratec sine hjemmesider... har noen erfaring med det produktet eller lignende CI kort? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Tittte her -> http://avforum.no/forum/generell-htpc/6188...ygger-htpc.html Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Terratec Cinergy serien har en del fine løsninger med "CI"-moduler hvor du rett og slett får en kortleser som settes i et spor bakpå PC-en og kobles til TV-kortet. De har en fin en for digital kabel-TV (DVB-C) på Amentio til 1010,- som heter Terratec Cinergy C PCI & CI Internal Module eller noe slikt. Det vil vel ikke fungere med bl.a. GET osv. da kortene er paired.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå