atlel Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Noen som har problemer med att bildet fryser ved innlasting av karriere? Har hatt problemer med det siden spillet var nytt,men nå skjer det hele tiden. Noen som har hatt samme problemet og har noen gode tips å komme med? Andre spill fungerer fint,plata er uten riper og ingen feilmeldinger vises. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Om det bare er ProStreet du har trøbbel med, så foreslår jeg at du prøver å starte ny karriere (spar på den gamle naturligvis). Jeg hadde et problem med Carbon. Når jeg prøvd å connecte til EA Servers, så frøs 360n min. Men så prøvde jeg å starte ny karriere (ny save altså), og nå funker det som bare det. Litt kjedelig å spille alt på nytt men Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Vet ikke om dette har noen sammenheng, men jeg hadde lignende problem med Burnout Paradise. Når jeg forsøkte å logge meg på EA sine servere frøs hele maskinen. Den gjorde dette i et par dager, men nå er problemet fikset. Kanskje det er noen bugs med EA sine servere. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Vet ikke om dette har noen sammenheng, men jeg hadde lignende problem med Burnout Paradise. Når jeg forsøkte å logge meg på EA sine servere frøs hele maskinen. Den gjorde dette i et par dager, men nå er problemet fikset. Kanskje det er noen bugs med EA sine servere. Når du sier det så har ikke jeg kommet meg inn på EA sine servere i FIFA 08 heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå