AOe Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har en acer aspire 5920G med widescreen, vista og nvidia grafikk . Spiller en del på maskina og begynner å bli frustrert over at bildet blir strekt i det vide og det brede i spill som ikke støtter widescreen. Har prøvd å endre det i den forkrøpla "controlpanel" tingen til nvidia, men det får jeg ikke lov til ser det ut til Kortversjonen: Jeg vil ha sorte striper, heller enn strekt bilde! Hvordan? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Dette må du stille på skjermen, ikke skjermkortet. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Om du vil stille oppløsningen lavere uten å "strekke" skjermbildet, er det skalering med fast størrelsesforhold som gjelder. Kan du velge dette i ditt kontrollpanel? Endret 24. februar 2008 av flopflop Lenke til kommentar
AOe Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Ser ikke sånn ut dessverre. Sjekk bildet jeg posta EDIT: Haha! Når jeg satte ned oppløsningen til en ikke native oppløsning fikk jeg selvfølgelig velge hva jeg ville gjøre med ikke native oppløsninger! Thx for hjelpa, we luuuvs you all Endret 25. februar 2008 av AOe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå