bjornakr Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Tidenes dårligste filmperle slippes igjen på DVD, denne gangen i farger. Les mer Lenke til kommentar
haalo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Heh, der lærte jeg akkurat hvor navnet til Plan 9 from Bell Labs kommer fra . Skrivefeil, forresten: Ekstramaterialet på denne DVD-en er heller skralt, de har med en trailer, thats it! Endret 24. februar 2008 av haalo Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg skjønner meg ikke på Kulturo. Her får en heller middelmådig film uten nesten noe form for ekstramateriale karakteren 9, mens 5-disk-utgaven av Blade Runner får en 8er (jeg kommer aldri til å komme over det). Skal man uansett kjøpe Plan 9 from outer Space, så må man kjøpe versjonen som er signert av Mike Nelson. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) LarsP: Forskjellige anmeldere, forskjellig smak. Anmeldelser blir aldri noe mer enn en manns oppfatning av en film/bok/spill (you get the idea). Endret 24. februar 2008 av MrLee Lenke til kommentar
AfterGlow Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Nå skal man ikke se helt bort fra at dette er en noe ironisk 9'er... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 LarsP: Forskjellige anmeldere, forskjellig smak. Anmeldelser blir aldri noe mer enn en manns oppfatning av en film/bok/spill (you get the idea). Det bør uansett være et konsesus innad i Kulturo om hvordan man skal vektlegge selve filmen kontra ekstramaterialet i en DVD-utgivelse. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg synes dette er en film det er greit å ha sett, på grunn av statusen den har fått. Men jeg ser ikke noen spesiell grunn til å eie den på DVD, særlig ikke uten lokkende ekstramateriale. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 En fargelagt versjon av Plan 9 kom da ut i 2006. Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 En fargelagt versjon av Plan 9 kom da ut i 2006. Så vidt jeg vet er det den samme, men den har ikke blitt sluppet på det norske markedet før nå... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Filmen Ed Wood er jo også å anbefale, kjøp den kombinert med denne her ettersom det ikke følger med noen dokumentar. En av de (mange) gode filmene av Burton med Depp i hovedrollen. Personlig har jeg litt vanskelig for å se Plan 9, den er så dårlig at jeg blir flau. Ganske herlig egentlig. Men skal man se den med noen så bør man nok forberede dem litt, ellers kan det bli en katastrofe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg