IntelAmdAti Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Du er ikke "casual" om du bruker mye tid eller penger på noe item i spillet, men så er jo absolutt alle både hardcore og casual - kommer bare annpå øynene som ser. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg avslutter denne diskusjonen med blizzards egne gullkorn : Blizzard wrote: Players who buy gold are attempting to reduce tedious grinding and farming -- activities that diminish the gameplay experience for everyone. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg avslutter denne diskusjonen med blizzards egne gullkorn : Blizzard wrote: Players who buy gold are attempting to reduce tedious grinding and farming -- activities that diminish the gameplay experience for everyone. :!: Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg avslutter denne diskusjonen med blizzards egne gullkorn : Blizzard wrote: Players who buy gold are attempting to reduce tedious grinding and farming -- activities that diminish the gameplay experience for everyone. Hadde vært morsomt dersom de faktisk hadde skrevet noe slikt, men det har de jo ikke. Players who buy gold are supporting spamming, botting, and keylogging -- activities that diminish the gameplay experience for everyone else. Et MMORPG-spill består utelukkende av enten grinding eller farming. Fjern dette og ingenting av spillet gjenstår, det blir som å ha et FPS-spill uten fiender i. Ingen tvinger deg til å spille spillet eller like dette. Og skal du først jukse og kjøpe gull så syntes jeg det ville vært mye mer fornuftig å kjøpe en karakter som allerede har veldig bra items, da "sparer" du enda mere tid. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg avslutter denne diskusjonen med blizzards egne gullkorn : Blizzard wrote: Players who buy gold are attempting to reduce tedious grinding and farming -- activities that diminish the gameplay experience for everyone. Hva om du avslutter paraden din med et legitimt sitat? Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hva om folk har humoristisk sans?... Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det er heilt uinteressant å lese dei diverse unnskyldningane fra folk som nyttar seg av gullkjøp, botting osv. Dei er dårlege, det veit de nok jævlig godt, og dei er i alle tilfeller heilt unødvendige å poste. Det interessante er at det ødelegger for alle andre, både direkte og indirekte, ofte inkuldert dei som har nytta desse tjenestene i all særdelesheit. Det viser kun at det her som i samfunnet ellers er folk med dårleg utvikla morals- og sjelsevner som er villige til å "gå over lik" for å nå sine mål på skruppellaust og ufortjent vis, uavhengig av kva for slags personlege tragediar dei er medskyldige i. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg er selv en (veeldig) casual spiller, har brukt 2 år på og komme til lvl 62. Som dere da skjønner spiller jeg sjeldent, hater alt som har med grinding og levling å gjøre. Så når jeg dinget 60 gjorde jeg mitt første gullkjøp. Ikke søren om jeg har tid eller tålmodighet til å grinde 6-700G for et mount, da hadde jeg heller sluttet og spille. Du burde jo bare slutte å spele tvert sidan du openbart hater spelet så mykje, så har du spart dei kronene. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Da kan nå jeg fortelle min historie. Jeg kjøpte 2000g en gang sammen med en annen kompis, fordi vi ville komme oss til MC via å kjøpe random stuff på AH, men orka bare ikke å farme pengene. Ok, det var den historien, så neste: Etter at TBc kom ut, gadd jeg ikke å spille mye, spillte random, men til jul så orka jeg ikke mer. Dette skjeded en dag når jeg skulle logge på, så var accounten min hacka, jeg tenke "å herregud, dette gidder jeg ikke makke med", tenkte at alt var slettet og at jeg måtte whine til blizzard og styr for å få ting tilbake. Da hadde jeg levlet warrioren min fra 60 - 62 på 8 månder eller noe, spilte mest på forskjellige alts. Så jeg gadd ikke gjøre noe med det, og tenkte att accounten bare fikk vere lost. Så, nå rundt 1 februar eller noe, logga jeg på igjen, eller, fikk tilbake passordet mitt. Ville bare sjekke om det var mulig å få det tilbake uten mye styr: Volla, der hadde vi en level 70 warrior med 4 epic items, og litt forskjellige blues og greens. Ja folkens, han jævelen som hacka accounten hadde solgt den til en annen uheldig jævel! Slik kan det gå, egentlig synest jeg jo synd på fyren som kjøpte accounten, og vil gjerne gi den tilbake, men jeg vet jo ikke hvem som kjøpte den, så jeg bare fortsetter nå å spille en 4 timer i uken på min level 24 alt Angrer litt på at jeg ikke ventet og sjekke armory og så at noen faktisk spillte på den, skulle ventet til han hadde fullt epic og tatt den fra ham, fortjener det når han kjøper en account, mohahaha. Oh well, det var det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå