Misantropen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Og det at noen påstår at det er vanskelig å skaffe penger synes jeg er latterlig. Nei, vanskelig er det ikke. Det er bare kjedelig og tar tid. Og jeg hater påståelige drittunger som prøver å hovere over andre ved å avslutte setninger med ordet "latterlig". Det er du som er latterlig Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Som sagt, jeg har ikke kjedet meg, da gullet bare er der. Det eneste jeg bruker penger på er repair, så jeg går i pluss av dumme ting som min share av raid boss gull. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Som sagt, jeg har ikke kjedet meg, da gullet bare er der. Det eneste jeg bruker penger på er repair, så jeg går i pluss av dumme ting som min share av raid boss gull. da kommer ikke gullet dit av seg selv, trodde du kødda i starten med den "kommer av seg selv" påstanden. Virker som du nesten tror det Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Selv tjener jeg 1000 gull i timen og vet ikke om jeg syntes mest synd på de som grinder eller de som kjøper gull. skal ikke skrive en guide da? for det var usannsynlig mye.. Jeg har film på YouTube, snart 10,000 views Er bare å søke etter world of warcraft auction house så finner du mye bra filmer. Det er ikke vanskelig, hvem som helst kan gjøre det. Ikke en av de jeg kjenner til som har mye gull driver med grinding, vi ser på det som bortkastet tid. Men jeg er ikke så altfor negativt innstilt mot gullkjøp, sånn generelt syntes jeg gullkjøpere er de som er mest utålmodige og villige til å betale mest. Dersom du vet hva det er disse "trenger" kan du tilby dem å selge dette for nesten hvilken som helst pris. Jeg tror veldig lite på at du kan tjene 1000g i timen over en lengre periode. Over en kort periode kan hvem som helst gjøre det, men du kan ikke si at du har 1000g i timen før du kan holde deg på 1000g i timen over lengre perioder. Link meg gjerne den youtube filmen hvor du har 1000g i timen. hvor lang er den? Eneste muligheten jeg kan komme på hvor man kan holde 1000g i timen bare ved AH er å ha monopol på ett item folk trenger, men det er vanskelig og krever mye penger fra før av. Dette er også risikabelt siden mange kan grinde for det eventuelle itemet selv isteden for å kjøpe og folk kan nekt eå betale de høye prisene og du sitter der med flere tusen av dette itemet som du kanskje får solgt for samme pris du kjøpte for med masse bortkastet arbeid og tid. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Altså jeg kan lett få 100k gull i timen om jeg logger på å henter ut alt jeg har solgt over natta så fort jeg greier. Men selvom addonen viser 100k g i timen så vil jeg i realiteten ligge langt fra det. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) ja, om du logger på i to timer og tjener 2000 gull. Logger på dagen etter i en time og tjener 1000 gull osv, da kan du si du tjener 1000g i timen, men om du får 1000 gull en gang i blandt blir det litt feil. Sånn i dag var det ikke så mye ute, så jeg tjente 250 gull på en time nå, dagen etter var dt mye, så du tjente 900. Dagen etter det var det middels, og du tjent 600 på en time. Om det er sånn kan man ikke si man tjener 1000g i timen, da er det jeg kan tjene 1000g på en time om jeg er heldig. Siden det ikke er sikkert at du tjner i nærheten av det om man er litt uheldig. men vet jo ikke hvordan det er for deg psy.. Endret 26. februar 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det burde bli ulovlig å kjøpe gull, fordi gullet kommer fra folk som har hacket kontoer og stjålet virtuelle verdier. Det burde blitt satt på lik linje som helleri, og straffes med bøter og fengselstraff. Lovverket er ikke skikkelig oppdatert enda, og jeg ser på det som et smutthull at denne loven ikke er der enda. Håper så inderlig dette skjer. Og ja til dødsstraff for å kjøre på rødt lys. Ærlig talt.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Så du mener det er for strengt med IRL bøter? Jeg mener, som sagt, det burde gå under helleriloven, fordi man kjøper stjålet gods. Ja vell, det er virtuelt, men det ligger fremdeles masse penger i det. Endret 26. februar 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
henky Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det burde bli ulovlig å kjøpe gull, fordi gullet kommer fra folk som har hacket kontoer og stjålet virtuelle verdier. Det burde blitt satt på lik linje som helleri, og straffes med bøter og fengselstraff. Lovverket er ikke skikkelig oppdatert enda, og jeg ser på det som et smutthull at denne loven ikke er der enda. Håper så inderlig dette skjer. Og ja til dødsstraff for å kjøre på rødt lys. Ærlig talt.. litt drastisk med irl straff for aa bryte reglene i et spill. men utestengelse fra spillet om det er grovt nok er ikke saa galt. skal inroemme at jeg har kjoept gull to ganger, tilsammen 4000. etter aa ha lest den artikkelen til blizzard tror jeg at jeg holder meg unna. vet fra foer at det er usikkert for din egen konto. men regnet foerst med at det kom fra gullfarmere i kina som ikke har et liv. naar det kommer fra hackede kontoer er det litt vaerre. kjenner flere som har faatt kontoen sin hacked og det er ikke saa goey. btw sliter med engelsk tastatur saa ingen norske bokstaver. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Så du mener det er for strengt med IRL bøter? Jeg mener, som sagt, det burde gå under helleriloven, fordi man kjøper stjålet gods. Ja vell, det er virtuelt, men det ligger fremdeles masse penger i det. Ikke nødvendigvis. Dette er ren skremselspropaganda fra Blizzard. For alv jeg vet kan det være botter som har farmet det inn.... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Jeg tror veldig lite på at du kan tjene 1000g i timen over en lengre periode. Over en kort periode kan hvem som helst gjøre det, men du kan ikke si at du har 1000g i timen før du kan holde deg på 1000g i timen over lengre perioder. Link meg gjerne den youtube filmen hvor du har 1000g i timen. hvor lang er den? Med 1000g timen mener jeg total inntekt delt på antall timer /played på characteren som har både skaffet og solgt itemene. Det er altså ikke snakk om at "arbeidet" gjøres på en annen karakter og inntektene sankes inn på en annen. - her er filmen på youtube, jeg lå på 1000g i timen til jeg fikk råd til swift flying mount. Det er forbausende hvor lite som skal til.. Siste brevet i postkassen hadde forresten "16 days remaining", så det er ikke snakk om 3 timer sammenhengende iløpet av en dag. Men prater du med de som virelig har gullinntjening som en hobby vil du ikke tro hvor mye de tjener. Endret 26. februar 2008 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Jeg tror veldig lite på at du kan tjene 1000g i timen over en lengre periode. Over en kort periode kan hvem som helst gjøre det, men du kan ikke si at du har 1000g i timen før du kan holde deg på 1000g i timen over lengre perioder. Link meg gjerne den youtube filmen hvor du har 1000g i timen. hvor lang er den? Med 1000g timen mener jeg total inntekt delt på antall timer /played på characteren som har både skaffet og solgt itemene. Det er altså ikke snakk om at "arbeidet" gjøres på en annen karakter og inntektene sankes inn på en annen. - her er filmen på youtube, jeg lå på 1000g i timen til jeg fikk råd til swift flying mount. Det er forbausende hvor lite som skal til.. Siste brevet i postkassen hadde forresten "16 days remaining", så det er ikke snakk om 3 timer sammenhengende iløpet av en dag. Men prater du med de som virelig har gullinntjening som en hobby vil du ikke tro hvor mye de tjener. Hva har du /played? Edit: Hvilken server spiller du på? Etter å ha sett filmen ser det ut som det bare er noobs på serveren som kjøper alt i hytt å pine til ekstreme priser. En annen ting er at du sier du tjente ca 3k gull+ og det tok deg litt over 3-4 timer? Ok så og si mulig, men du kan ikke holde på sånn her mer enn de 3+4 timene for da er alt det billige på AH utsolgt (På bedre servere selger det med en gang) så jeg mene rfortsatt at du ikke kan si jeg tjener 1000g i timen forid du greide det en gang du var heldig med AH. Endret 26. februar 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Så du mener det er for strengt med IRL bøter? Selvsagt.... tuller du, eller? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Nei. Jeg tuller ikke. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Å herre.... Ja det blir komikveld.. "tiltalte har kjøpt 4000 gull i World Of Warcraft".. Tror for øvrig ikke du bør holde pusten Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) "Tiltalte har kjøpt virtuelt gods til en verdi av $400, anskaffet av selger ved ulovlig inntrengelse av andres eiendom. Tiltalte var fullt klar over at gullet var tyvegods." Endret 26. februar 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvis du virkelig vil at folk skal havne bak lås og slå og få et rulleblad som følger dem for resten av livet, på grunn av et lite dataspill, da burde du virkelig forlate PC-en og komme deg ut i det virkelige liv. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Dette gjelder selvfølgelig ikke bare WOW. Jeg mener vi bør begynne å annse virtuelle verdier på lik linje med alle andre verdier. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Med 1000g timen mener jeg total inntekt delt på antall timer /played på characteren som har både skaffet og solgt itemene. Det er altså ikke snakk om at "arbeidet" gjøres på en annen karakter og inntektene sankes inn på en annen. er det eneste du gjør online å farme AH? eller hvro mye played har du, så i en annen post at du spiller ganske mange timer per dag. Om jeg hadde brukt den samme metoden hadde jeg vel hatt 3 g i timen.. Som sagt ovenfor, om du ikke klarer 1000g per time flere ganger. Altså, du logger på i en time, får 1000 gull. kan man ikke si man tjener 1000 gull i timen. Endret 26. februar 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Å ha 1k gull i profitt etter 1time /played på AH bør ikke være store saken. Endret 26. februar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå