unwill Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hei, Hvordan er det den egentlig fungerer? Søker den på absolutt alle ordende? Har den problemer med æ ø å ? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Den er vel ute av drift (som vanlig) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Den er vel ute av drift (som vanlig) Nei, den er ikke det. Søkefunksjonen på forumet er ikke inviklet skrevet fra phpbb sin side og den fungerer ikke som den skal som mange har merket og Amund har ikke hatt tid til å se på den enda... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Den er en latterlig tragisk greie som ikke burde ha vært her siden den nesten ikke gjør nytte, og jeg som henviste folk til den :oops: , men den virker delevis da Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Merkelig.. Finner alltid det jeg søker etter her på forumet jeg. Sikkert noen feil hos dere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Merkelig.. Finner alltid det jeg søker etter her på forumet jeg. Sikkert noen feil hos dere. Det kommer vel mere ann på hvem som søker og hvordan man gjør det. Det er faktisk ganske artig å teste akkurat dette, og be noen å finne noe om f.eks en polfarer som dro 1.mai fra svaldbard osv. Man oppdager gansker raskt at det er mange som tror at man er så god å søke og kan finne det man vil, slev med gode kunnskaper om hvodan man skal søke. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg finner alt det jeg søker på... mulig det har noe med hvordan man søker Lenke til kommentar
unwill Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 eller kanskje hva man søker etter... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Tror det er en sånn min grense for hvor kort et søkeord kan være.. Søker jeg f. eks på "CS" så finner den ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå