..:Harald:.. Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Noen som vet hva det vil koste å få skjermen byttet ut på en Samsung D900? Hele skjermen må byttes, ettersom den er helt ødelagt. Lenke til kommentar
Andy07 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Når du skriver skjermen, regner jeg med at du mener selve lcd-displayet og ikke beskyttelsesglasset på frontcoveret. Samsung har generelt veldig stive priser på slike display, så du må nok regne med en pris på rundt 2000,- pluss/minus for reparasjon hos autorisert verksted. Noen som vet hva det vil koste å få skjermen byttet ut på en Samsung D900? Hele skjermen må byttes, ettersom den er helt ødelagt. Lenke til kommentar
..:Harald:.. Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Når du skriver skjermen, regner jeg med at du mener selve lcd-displayet og ikke beskyttelsesglasset på frontcoveret. Samsung har generelt veldig stive priser på slike display, så du må nok regne med en pris på rundt 2000,- pluss/minus for reparasjon hos autorisert verksted. Noen som vet hva det vil koste å få skjermen byttet ut på en Samsung D900? Hele skjermen må byttes, ettersom den er helt ødelagt. Det er lcd displayet som er ødelagt ja. Tusen takk for svar Endret 25. februar 2008 av ..:Harald:.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Skulle faktisk akkurat til å lage en likens tråd om min d900 :O Skjermen ble knust for en 3-4 måneder siden, å jeg har bare brukt elendige telefoner siden da.. å merker nå at jeg savner samsungen sterkt.. her er innerskjermen og ytterskjermen knust. Vet dere om noen norske\utenlandske privatpersoner som bytter dette billigere? Kan omså bytte skjermen selv om det ikke er så mye stress.. finner mange skjermer til salgs på ebay da, men er det vanskelig å bytte? Lenke til kommentar
..:Harald:.. Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Skulle faktisk akkurat til å lage en likens tråd om min d900 :O Skjermen ble knust for en 3-4 måneder siden, å jeg har bare brukt elendige telefoner siden da.. å merker nå at jeg savner samsungen sterkt.. her er innerskjermen og ytterskjermen knust. Vet dere om noen norske\utenlandske privatpersoner som bytter dette billigere? Kan omså bytte skjermen selv om det ikke er så mye stress.. finner mange skjermer til salgs på ebay da, men er det vanskelig å bytte? Haha, 3-4 månder siden skjermen min ble ødelagt og Har også brukt en elendig telefon siden;P Men jeg savner den ikke i det hele tatt da, kjøpte meg heller ny:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå