CFM Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Man har jo sånn "insektsdräpare" en sånn tennisrecket med en sinnsykt spenning... Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Blits fra engangskamera mener jeg du skal merke greit (stømmen da, ikke lyset) Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Har en liten gjeng med gutter, tipper de er rundt 12-13 som driver ringestikka på døra mi konstant. Husker selv når jeg var mindre at det er jo gøy, så lar de holde på jeg. Men jeg vil ta igjen også, på en morsomm måte (ihvertfall for meg).. Jeg hakke sjangs å ta gutta på fersken, for de passer alltid på at jeg ikke har muligheten å løpe ut med en gang og det varierer veldig med tanke på tidpunkt når de kommer, så kan ikke stå klar heller... Eneste jeg klarte å tenke på var å sette halv spenning i selve klokka, så de får seg en karamell når de trykker . Men klokka er av plast og kanskje litt slemt mot de som faktisk ikke driver ringestikka.. Ja gjett om jeg og venna mine har det gøy :!: Og btw kommer vi til å vøre klare for tingene nå Endret 1. mars 2008 av Latterkongen Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Print screen or it didn't happen Latterkongen. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Vært tøft det. Tatt tastaturet til felten og hooka det opp ved og ta ledningen i røven. Så er bildet lagret på dritt... Så er det bare og springe hjem og presse ut "kabeln" med bilde på... Endret 2. mars 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
fotballsmilet Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) legg noe olje forran døra jeg har gjort det sorry for det jeg gjode forrie gang Endret 2. mars 2008 av fotballsmilet Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 *snip* Kanskje en idè å lese gjennom tråden før du svarer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå